Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 18:16Men kom på nu.. du är ju så nostalgisk tågmupp 🙂 Så du vill nog bara prata var i sverige det finns smalspårigt 🙂
Men kom på nu.. du är ju så nostalgisk tågmupp 🙂 Så du vill nog bara prata var i sverige det finns smalspårigt 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 16 July 2010, 18:45Ska du dra i österled?
Ska du dra i österled?
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 21:27Nej 🙂 Skall ned mot Göteborg vecka 30 tror jag.. men över 1471 klassas det ju som urspårningsfarliga fel.
Nej 🙂 Skall ned mot Göteborg vecka 30 tror jag.. men över 1471 klassas det ju som urspårningsfarliga fel.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 21:30Jasså, ska du till Götet Björn? 😉
Jasså, ska du till Götet Björn? 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 22:11Ja 🙂 Hade nog en natt på hoteö Odin inbokad i slutet av månaden.. men vet inte vilken dag.. 🙂
Ja 🙂 Hade nog en natt på hoteö Odin inbokad i slutet av månaden.. men vet inte vilken dag.. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 08:04Godmorgon 🙂 Idag är en sådan här dag som man förstör ca 100% av den senaste månadens träning med hjälp av diverse drycker 🙂
Blir Miniboll idag!! med grillning och öl.. hur skoj som helst!!
Godmorgon 🙂 Idag är en sådan här dag som man förstör ca 100% av den senaste månadens träning med hjälp av diverse drycker 🙂
Blir Miniboll idag!! med grillning och öl.. hur skoj som helst!!
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 09:17God morgon Björn! det låter mycket trevligt och ibland behöver man faktiskt göra något skoj, det finns ju goda alkoholfria öl har jag hört. Själv gillar jag inte öl så jag kan tyvärr inte uttala dig.
Ha så kul och jag hoppas att vädret är med er. Här för
God morgon Björn! det låter mycket trevligt och ibland behöver man faktiskt göra något skoj, det finns ju goda alkoholfria öl har jag hört. Själv gillar jag inte öl så jag kan tyvärr inte uttala dig.
Ha så kul och jag hoppas att vädret är med er. Här för
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 10:39Morrn, morrn!
Regn på rutan och en snarkande hund vid fossingarna.
Semester är skönt.
Morrn, morrn!
Regn på rutan och en snarkande hund vid fossingarna.
Semester är skönt.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 08:07Gomorron!
Jag vaknade 6.50 av att en vilsen fluga irrade runt i lägenheten. Försökte ignorera den i några minuter men sen var det bara att ge sig ut på jakt. Sen kändes det fånigt att gå och lägga sig igen och riskera att försova sig bara för det.
Så nu
Gomorron!
Jag vaknade 6.50 av att en vilsen fluga irrade runt i lägenheten. Försökte ignorera den i några minuter men sen var det bara att ge sig ut på jakt. Sen kändes det fånigt att gå och lägga sig igen och riskera att försova sig bara för det.
Så nu
Quote from ellen olsson on 18 July 2010, 08:13Jag är vaken och har ätit frukost. Nu ska jag ut i Sörmlandsnaturen och springa med Elin.
Jag är vaken och har ätit frukost. Nu ska jag ut i Sörmlandsnaturen och springa med Elin.