Quote from ellen olsson on 16 July 2010, 09:23Haha! Tur man åker i första klass och har gratis Internet iallafall. 😉
Haha! Tur man åker i första klass och har gratis Internet iallafall. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 July 2010, 09:26Skönt å slippa pöbeln?
Skönt å slippa pöbeln?
Quote from ellen olsson on 16 July 2010, 09:33Det var billigast... 🙂
Det var billigast... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 09:34God Morgon! Strålande sol och klarblå himmel. Härligt!
Frukost nr2 just på plats. Kolhydratladdar för fullt. Kl 16 blir det Kraftprovet i Trollhättan. Kärringen ska stånka sej runt 11,6 km backar. Ska bli kul! 😀
God Morgon! Strålande sol och klarblå himmel. Härligt!
Frukost nr2 just på plats. Kolhydratladdar för fullt. Kl 16 blir det Kraftprovet i Trollhättan. Kärringen ska stånka sej runt 11,6 km backar. Ska bli kul! 😀
Quote from ellen olsson on 16 July 2010, 09:502 frukostar är seriöst. 🙂
Lycka till i Trollhättan!
2 frukostar är seriöst. 🙂
Lycka till i Trollhättan!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 10:31Bruse,
är det ok att kopiera ditt svar om tågen i Schweiz? Har en kompis som spyr galla på SJ på andra FB.
Bruse,
är det ok att kopiera ditt svar om tågen i Schweiz? Har en kompis som spyr galla på SJ på andra FB.
Quote from Rasmus Olsson on 16 July 2010, 10:39Visst, för en krona per kopia.
Visst, för en krona per kopia.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 10:41Gomorron!! 😀
Är nyss hemkommen efter min allra första bodypump. MINA ARMAR HAR RAMLAT AV!! Så jag tröstäter en kaka. Jag som trodde jag skulle ut och cykla i eftermiddag när barnvakten anländer. Hmpf, kan man cykla utan armar? Ska jag styra med fötterna
Gomorron!! 😀
Är nyss hemkommen efter min allra första bodypump. MINA ARMAR HAR RAMLAT AV!! Så jag tröstäter en kaka. Jag som trodde jag skulle ut och cykla i eftermiddag när barnvakten anländer. Hmpf, kan man cykla utan armar? Ska jag styra med fötterna
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 10:53tack Bruse pusspuss
Jo,
NU såg jag att du svarat på mitt faaaantastiska skämt på förra sidan. Rosa PowerPoints till dig 😀
tack Bruse pusspuss
Jo,
NU såg jag att du svarat på mitt faaaantastiska skämt på förra sidan. Rosa PowerPoints till dig 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 18:14Bruse: Jag kan berätta för dig varje spårvidd jag träffar på när jag mäter vecka 30 över 1471 🙂
Bruse: Jag kan berätta för dig varje spårvidd jag träffar på när jag mäter vecka 30 över 1471 🙂