Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 11:54Jessie: Du fick ju en kram av mig ju! 🙁
Jessie: Du fick ju en kram av mig ju! 🙁
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 12:35Men Johan då. Klart jag blev glad över att jag fick en kraaaaam av dig! 😉
Men Johan då. Klart jag blev glad över att jag fick en kraaaaam av dig! 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 12:40😀
Jag är lite glad för jag sprang längre än jag sprungit förut igår (12,7 km) och det med hyfsat tempo dessutom. Kanske kan gå helt ok i blodomloppet i augusti.
Vaderna tog dock lite stryk, men bättre vaderna än knät tror jag (vaderna återhämtar ju si
😀
Jag är lite glad för jag sprang längre än jag sprungit förut igår (12,7 km) och det med hyfsat tempo dessutom. Kanske kan gå helt ok i blodomloppet i augusti.
Vaderna tog dock lite stryk, men bättre vaderna än knät tror jag (vaderna återhämtar ju si
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 07:11God morgon !!
Idag är det en sval men blöt ( 86% luftfuktighet) morgon här ...
Här kommer dagens fuktiga rapport
Eskilstuna:molnigt 22 grader
Falun:molnigt 20 grader, lätt regn under förmiddag
Frölunda: Ingen hemma
Göteborg: molnigt med risk för sol 2
God morgon !!
Idag är det en sval men blöt ( 86% luftfuktighet) morgon här ...
Här kommer dagens fuktiga rapport
Eskilstuna:molnigt 22 grader
Falun:molnigt 20 grader, lätt regn under förmiddag
Frölunda: Ingen hemma
Göteborg: molnigt med risk för sol 2
Quote from ellen olsson on 26 July 2010, 07:18Morrn!
"Risk" för sol? Solen skiner redan nu. 🙂
Jag blir dock inte förvånad om det regnar ikväll.
Morrn!
"Risk" för sol? Solen skiner redan nu. 🙂
Jag blir dock inte förvånad om det regnar ikväll.
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 07:44Morrn, känner mig fortfarande sleten efter helgen, Nu får det bli slut på dessa tredagars racen.
Micke: Kaffe kommer strax;)
Morrn, känner mig fortfarande sleten efter helgen, Nu får det bli slut på dessa tredagars racen.
Micke: Kaffe kommer strax;)
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 07:44Dubbel
Dubbel
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 07:47Lucas >> Jag tar gärna en dubbel 😀
Lucas >> Jag tar gärna en dubbel 😀
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 10:41Morrn, eller något. Har inte riktigt bestämt mig för om det är en bra eller dålig dag idag. Helgen har varit tung så det är rätt bra att vara tillbaks på jobbet och vila lite.
Lördagen inleddes tidigt med en svensexa som innehöll ett dubbelpass laserdom
Morrn, eller något. Har inte riktigt bestämt mig för om det är en bra eller dålig dag idag. Helgen har varit tung så det är rätt bra att vara tillbaks på jobbet och vila lite.
Lördagen inleddes tidigt med en svensexa som innehöll ett dubbelpass laserdom
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 12:32ja fan jag tyckte det va för varmt ett tag man kunde fan inte göra något ting man bara svettades..o nu är det för trist väder.. men perfekt för träningen så folk som e lata o skyller på vädret nu har ni chansen:-)
veckorna är bäst för mig för då har jag v
ja fan jag tyckte det va för varmt ett tag man kunde fan inte göra något ting man bara svettades..o nu är det för trist väder.. men perfekt för träningen så folk som e lata o skyller på vädret nu har ni chansen:-)
veckorna är bäst för mig för då har jag v