Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 12:47Paula >> Lycka till med körkortsboken !! Inte den roligaste att läsa men resultatet om man läser den ordentligt är desto roligare = körkort 😀
Paula >> Lycka till med körkortsboken !! Inte den roligaste att läsa men resultatet om man läser den ordentligt är desto roligare = körkort 😀
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 13:03Paula,
se det inte som att du läser, tänk att du håller på att ta körkort i stället så kanske det känns lättare?
Paula,
se det inte som att du läser, tänk att du håller på att ta körkort i stället så kanske det känns lättare?
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 20:18tycker det är skönt med 18 grader i skuggan.. det blir inte lika varmt och fuktigt i duscharna då..
tycker det är skönt med 18 grader i skuggan.. det blir inte lika varmt och fuktigt i duscharna då..
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 06:36God morgon god morgon!! Trött som attan idag , kanske skulle försöka lägga mig lite tidigare på kvällarna/nätterna. Inte ens kaffe hjälper... Gäsp!!
Men men , dags att cykla iväg och jobba. Ha en bra dag alla.
God morgon god morgon!! Trött som attan idag , kanske skulle försöka lägga mig lite tidigare på kvällarna/nätterna. Inte ens kaffe hjälper... Gäsp!!
Men men , dags att cykla iväg och jobba. Ha en bra dag alla.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 07:13God morgon(förmiddag för vissa ) !!!
Hoppas att eran morgon har varit minst lika givande som min.
Här kommer dagens rapport till er:
Eskilstuna:molnigt/mulet 26 grader
Falun:molnigt/mulet 24 grader
Frölunda:molnigt 26 grader, sol framåt kvällen
Götebo
God morgon(förmiddag för vissa ) !!!
Hoppas att eran morgon har varit minst lika givande som min.
Här kommer dagens rapport till er:
Eskilstuna:molnigt/mulet 26 grader
Falun:molnigt/mulet 24 grader
Frölunda:molnigt 26 grader, sol framåt kvällen
Götebo
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 07:24Godmorgon herr supersingelmeterelog. kan du ordna fint väder resten av veckan så jag får ta oskulden av nya cykeln?
Inte att jag känner lite press idag: http://www.dn.se/nyheter/sverige/orgasm-i-fullmanens-sken-1.1143557
Godmorgon herr supersingelmeterelog. kan du ordna fint väder resten av veckan så jag får ta oskulden av nya cykeln?
Inte att jag känner lite press idag: http://www.dn.se/nyheter/sverige/orgasm-i-fullmanens-sken-1.1143557
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 07:34Morrn morrn, Än så längen en bra morgon, Började med en 40 min powerwalk innan frukost. Nu kaffe nummer ett,
Micke: Vet inte riktigt vad tjejen där nere kan fixa 😉
Morrn morrn, Än så längen en bra morgon, Började med en 40 min powerwalk innan frukost. Nu kaffe nummer ett,
Micke: Vet inte riktigt vad tjejen där nere kan fixa 😉
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 07:36Bruse >> Lovar inget men självklart gör jag mitt bästa .. .
Det där var ju igår så varför vara orolig idag .: ?
Bruse >> Lovar inget men självklart gör jag mitt bästa .. .
Det där var ju igår så varför vara orolig idag .: ?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 07:38Lucas >>> Hur är statusen där ???
Du får fråga ifall de har Inferno eller Diablo Forte 😀
Lucas >>> Hur är statusen där ???
Du får fråga ifall de har Inferno eller Diablo Forte 😀
Quote from ellen olsson on 27 July 2010, 07:39Morrn! Om man bortser från att man ska sitta på jobbet och uggla så ser det ut att bli en fin dag. 🙂
Morrn! Om man bortser från att man ska sitta på jobbet och uggla så ser det ut att bli en fin dag. 🙂