Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon! Semester här, såå skönt med sovmorgon. Dock har mitt halsont kommit tillbaka. JAG SOM VILL GYMMA!!

Morrn morrn, solen skiner och kaffet gick ner, sämre morgnar har jag varit med om. Ska jag klaga på nåt så är det väl att ni allihopa tycks fått nån slags frispel här inne, typ 300 olästa efter 1 sketen natts sömn...

Så, nu har jag fixat pass. Nu ska jag bara boka resan.

Annika >> God morgon !! sovmorgon=Ny maträtt ?

Kalle >> men 300 är väl inte så farligt ... Prova vara borta en hel helg, då tar det i stort sett en hel arbetsdag att läsa igenom allt (H)

Micke: Jag visste inte heller vad sovmorgon var förut.. Det går inte att äta, men rekommenderas starkt!!

Annika >>> Men då tar du mitt jobb i morgon fram tills att jag kommer in ??? 😀 (t+)

Vänta lite här nu. Det plingade till nåt oerhört i mitt lilla huvud nu!

Kalle, du har ju ett renoveringsobjekt i form av din lgh... och...
"Martin Timell" har gjort storstilad entré på forat...

YES! (t+) 😉 😉

Eeeh... Just imorn kan jag inte! Jag har en sovmorgon inbokad.. Vad jobbar du med då? Det kanske ändå inte skulle funka, menar jag...

Annika >> med tanke på veckan har varit innan så räcker det med att du bara sitter här och ser någorlunda pigg och glad ut

Haha, vilken storstadsnörd. En äkta nollåtta! Bokar in en sovmorgon. Bokar du in dina toalettbesök också?