Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:47Jag gillar faktiskt inte kaffe. Du får erbjuda nåt annat. Kanske lite mat så jag slipper äta sen iaf? För det kommer jag inte ha råd med när jag måste jobba på mitt jobb oxå för att få ihop till hyran.
Jag gillar faktiskt inte kaffe. Du får erbjuda nåt annat. Kanske lite mat så jag slipper äta sen iaf? För det kommer jag inte ha råd med när jag måste jobba på mitt jobb oxå för att få ihop till hyran.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:49Inga problem, mat och sovplats får du här i renoveringsobjektet. 🙂
Inga problem, mat och sovplats får du här i renoveringsobjektet. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:51Men guuud så bra! Då är allt löst! Drar iväg och införskaffar lite skarvsladdar nu så jag får ordning på mina spotlights i hyllan här hemma. Ciao ciao!
Men guuud så bra! Då är allt löst! Drar iväg och införskaffar lite skarvsladdar nu så jag får ordning på mina spotlights i hyllan här hemma. Ciao ciao!
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:53Friskt kopplat hälften brunnet.
Friskt kopplat hälften brunnet.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:59Kalle >> (t+)
Kalle >> (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 11:23Och ditt jobb är? Bokningskonsulent?
Och ditt jobb är? Bokningskonsulent?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:41Eller... jorda du så slipper prästen 😉
Eller... jorda du så slipper prästen 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:59Mierin, vad hade hänt med vovvisarna?
:-/
Mierin, vad hade hänt med vovvisarna?
:-/
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:09Hans: Jag har dragits med en envis förkylning och retirerade till att använda ipren för att kunna fortsätta gå till jobbet. Tyvärr glömde jag asken med pillren kvar på köksbänken... Hundarna har sedan plockat ner asken från bänken och ätit ett antal table
Hans: Jag har dragits med en envis förkylning och retirerade till att använda ipren för att kunna fortsätta gå till jobbet. Tyvärr glömde jag asken med pillren kvar på köksbänken... Hundarna har sedan plockat ner asken från bänken och ätit ett antal table
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:16Oj det lät läskigt, tur att allt verkar ha gått bra (t+)
Hoppas inte försäkringen påverkades för mycket.Du får skaffa ett låsbart medicinskåp för de små filurerna
🙂
Oj det lät läskigt, tur att allt verkar ha gått bra (t+)
Hoppas inte försäkringen påverkades för mycket.
Du får skaffa ett låsbart medicinskåp för de små filurerna
🙂