Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 08:51god morgon 🙂 Håller tummarna för regn i helgen! 🙂
god morgon 🙂 Håller tummarna för regn i helgen! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 08:53Björn >> Som det ser ut nu så kommer det att regna mellan lördag och söndag
BILD:http://www.yr.no/sted/Sverige/Dalarna/Falun/meteogram.png
Björn >> Som det ser ut nu så kommer det att regna mellan lördag och söndag
BILD:http://www.yr.no/sted/Sverige/Dalarna/Falun/meteogram.png
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:01Det var ett jävla tjötande här inne 😉 God morgon på er ifrån en bakistrött Lucas på jobbet.
Det var ett jävla tjötande här inne 😉 God morgon på er ifrån en bakistrött Lucas på jobbet.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:04Lucas >> Det måste vara riktigt illa !! Du som alltid är före mig på fredagar...
Lucas >> Det måste vara riktigt illa !! Du som alltid är före mig på fredagar...
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:16MM, och det är inte mitt fel heller. Dessutom är jag lite grinig på mig själv för att jag missade vissa signaler, som jag kanske hade vart med på om jag inte skulle upp och jobba.
MM, och det är inte mitt fel heller. Dessutom är jag lite grinig på mig själv för att jag missade vissa signaler, som jag kanske hade vart med på om jag inte skulle upp och jobba.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:17Lucas *skakar på skallen och suckar* Har du inte lärt dig att man inte ska dricka mer än två glas akohol om man är på aw mitt i veckan för att slippa vara bakis 😉
Lucas *skakar på skallen och suckar* Har du inte lärt dig att man inte ska dricka mer än två glas akohol om man är på aw mitt i veckan för att slippa vara bakis 😉
Quote from Fredric Lagerström on 6 August 2010, 09:20Ah, du hörde inte väckarklockan! Sånt är jobbigt. Men Lucas tänk på
att det är fredag. Hela helgen att vila!
Ah, du hörde inte väckarklockan! Sånt är jobbigt. Men Lucas tänk på
att det är fredag. Hela helgen att vila!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:34Sessis: två stora glas??;)
Aadu: Jo det gjorde jag, men min skjuts var sen. Idag är det fredag och det innebär aw 🙂 och ev date.
Sessis: två stora glas??;)
Aadu: Jo det gjorde jag, men min skjuts var sen. Idag är det fredag och det innebär aw 🙂 och ev date.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:41Micke, prognosen stämmer inte. Vi här soool!
Micke, prognosen stämmer inte. Vi här soool!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:49Godmorgon, godmorgon.... jag är fortfarande lite skakad över vilken aktivitet det blivit här inne och undrar hur jag ska lägga upp taktiken för att hänga med.
Sista semesterdagen på ett tag och den har alla förutsättningar till att bli perfekt! 😀
Godmorgon, godmorgon.... jag är fortfarande lite skakad över vilken aktivitet det blivit här inne och undrar hur jag ska lägga upp taktiken för att hänga med.
Sista semesterdagen på ett tag och den har alla förutsättningar till att bli perfekt! 😀