Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:34Edit: Robert hann i mellan. Adresserar om
Lelle: asg
Edit: Robert hann i mellan. Adresserar om
Lelle: asg
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:40Support:
* efter XX antal minuter i kö*
" har du provat att starta om datorn ? Inte , gör det och fungerar det inte sen så är du mer än välkommen tillbaka till oss..."* efter XX antal minuter i kö*
" Så du har provat att starta om datorn. Har du kollat
Support:
" har du provat att starta om datorn ? Inte , gör det och fungerar det inte sen så är du mer än välkommen tillbaka till oss..."
" Så du har provat att starta om datorn. Har du kollat
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:40Jeanette: Ska han va utomhus å köa till att hoppa i vattenpölar?
Jeanette: Ska han va utomhus å köa till att hoppa i vattenpölar?
Quote from Rasmus Olsson on 6 August 2010, 10:42Alltid!
Alltid!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:44hhnnnggff suck stånk stön hhmmppff... tungt att hasa sig upp i dag så jag försov mig...usch, tvi och blä.
tur det finns kaffe 😀
God morgon i alla fall och titta, soooolen (L)
hhnnnggff suck stånk stön hhmmppff... tungt att hasa sig upp i dag så jag försov mig...usch, tvi och blä.
tur det finns kaffe 😀
God morgon i alla fall och titta, soooolen (L)
Quote from Rasmus Olsson on 6 August 2010, 10:45Micke, jag jobbar uteslutande med skrivarsupport. 90% av alla felanmälningar löses om användaren startar om skrivaren mha strömsladden, alltså göra den helt strömlös. 5% avhjälps genom att de sätter i nätverkskabeln, eller byter ut den! De andra 5% är av
Micke, jag jobbar uteslutande med skrivarsupport. 90% av alla felanmälningar löses om användaren startar om skrivaren mha strömsladden, alltså göra den helt strömlös. 5% avhjälps genom att de sätter i nätverkskabeln, eller byter ut den! De andra 5% är av
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:48Hm Sessan, om det gör honom glad så! 😉
Håkan då, sjusovare idag alltså! 🙂
Hm Sessan, om det gör honom glad så! 😉
Håkan då, sjusovare idag alltså! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:51Bruse (och annat IT-folk): Nu kan jag lugna er med att det inte är IT-killen jag är förbannad på i första hand utan på den som kom på hela systemet och tvingar oss att använda det! Vad IT-killen gjort sig skyldig till är att inte förstå att det inte funka
Bruse (och annat IT-folk): Nu kan jag lugna er med att det inte är IT-killen jag är förbannad på i första hand utan på den som kom på hela systemet och tvingar oss att använda det! Vad IT-killen gjort sig skyldig till är att inte förstå att det inte funka
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:53Jeanette,
jaaaa, min kropp rör på sig och gör jobbliknande rörelser men jag sover nog fortfarande ... tur att det snart är lunch 😀
Jeanette,
jaaaa, min kropp rör på sig och gör jobbliknande rörelser men jag sover nog fortfarande ... tur att det snart är lunch 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 11:35Linda, det fungerade säkert när han testade så gör om gör rätt. 😉
Linda, det fungerade säkert när han testade så gör om gör rätt. 😉