Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:03God morgon på er! Ingen bra start på dagen. Bråk med support, vad är det med alla datasystem One size, fits no one!? :@ Och varför måste små ideella föreningar tvingas använda dem, massor av jobb och dålig information till oss frivilliga som ska göra allt
God morgon på er! Ingen bra start på dagen. Bråk med support, vad är det med alla datasystem One size, fits no one!? :@ Och varför måste små ideella föreningar tvingas använda dem, massor av jobb och dålig information till oss frivilliga som ska göra allt
Quote from Rasmus Olsson on 6 August 2010, 10:04Muckar du gräl eller? Ge dig inte på en fin anrik yrkesgrupp av it-tekniker, För då klipper jag linan för dig!
Puss på dig!
Muckar du gräl eller? Ge dig inte på en fin anrik yrkesgrupp av it-tekniker, För då klipper jag linan för dig!
Puss på dig!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:21Gomorron!! Sista semesterdagen, känns ju sådär men jag får väl se fram emot att det blir lite mer struktur på tillvaron fr o m måndag.
Blev väckt av ett trevligt sms vilket orsakade ännu trevligare drömmar! 😉
Gomorron!! Sista semesterdagen, känns ju sådär men jag får väl se fram emot att det blir lite mer struktur på tillvaron fr o m måndag.
Blev väckt av ett trevligt sms vilket orsakade ännu trevligare drömmar! 😉
Quote from ellen olsson on 6 August 2010, 10:23Jeanette: (t+)
Jeanette: (t+)
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:25Morrn morrn, även här är det sista semesterdagen för den här sommaren. Det kommer nog kännas lite "sådär" på måndag morgon men det ordnar väl till sig antar jag.
Mjaha, vad ska man hitta på idag då, inte ens en cykeltur inbokad.
Morrn morrn, även här är det sista semesterdagen för den här sommaren. Det kommer nog kännas lite "sådär" på måndag morgon men det ordnar väl till sig antar jag.
Mjaha, vad ska man hitta på idag då, inte ens en cykeltur inbokad.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:25Är det ingen annan än jag som är nyfiken på varför Björnen proppsar på regn i helgen när han tjatat om sol hela veckan?!
Björn vad tänker du göra i regnet?
Om , jag säger om, det mot förmodan råkar komma regn där jag befinner mig i helgen så tänker ja
Är det ingen annan än jag som är nyfiken på varför Björnen proppsar på regn i helgen när han tjatat om sol hela veckan?!
Björn vad tänker du göra i regnet?
Om , jag säger om, det mot förmodan råkar komma regn där jag befinner mig i helgen så tänker ja
Quote from ellen olsson on 6 August 2010, 10:26Oavsett väder så lär jag stå kvar och vifta med den röda flaggan för att hålla de stygga bilisterna borta från ungdomarna som tävlar i USM.
Oavsett väder så lär jag stå kvar och vifta med den röda flaggan för att hålla de stygga bilisterna borta från ungdomarna som tävlar i USM.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:31Förstår inte heller Björns önskan om regn när han ska vara utomhus, kan det vara för att slippa köa? Eller vill han hoppa i vattenpölar?
Vill ha soooool! 🙂
Förstår inte heller Björns önskan om regn när han ska vara utomhus, kan det vara för att slippa köa? Eller vill han hoppa i vattenpölar?
Vill ha soooool! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:33Bruse > va snäll nu det är bara så att hon inte har pratat rätt it-tekniker utan dock en sommar prao.
Vi tekniker lämnar väl alltid klara och hjälpsamma besked.
Bruse > va snäll nu det är bara så att hon inte har pratat rätt it-tekniker utan dock en sommar prao.
Vi tekniker lämnar väl alltid klara och hjälpsamma besked.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 10:34God morgon alla glada singlar och även ni andra 😉 Har precis vaknat och funderar på om jag ska chocka kroppen genom att gå på ett bodypumppass, det lär ni får reda på senare iaf.
Sessan: Inneboende kan vara intressant, frågan är om du tycker Eskilstuna
God morgon alla glada singlar och även ni andra 😉 Har precis vaknat och funderar på om jag ska chocka kroppen genom att gå på ett bodypumppass, det lär ni får reda på senare iaf.
Sessan: Inneboende kan vara intressant, frågan är om du tycker Eskilstuna