Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:26Det ska nog gå bra! Jag kan måla ögon på ögonlocken så märker ingen om jag sover.. 😀
Det ska nog gå bra! Jag kan måla ögon på ögonlocken så märker ingen om jag sover.. 😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:27Haha! Ja det kan man väl säga.I mitt jobb blir det så automatiskt..
Haha! Ja det kan man väl säga.I mitt jobb blir det så automatiskt..
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:28Aadu, vad gjorde vi utan dig här? Skönt med människor som har lite koll på omgivningen. 😉
Aadu, vad gjorde vi utan dig här? Skönt med människor som har lite koll på omgivningen. 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:29Annika >> Perfekt !!! Då ser tu till att vara här vid 06:45 så hinner du hämta "kaffet" och starta lite program så det ser ut som att du jobbar
Annika >> Perfekt !!! Då ser tu till att vara här vid 06:45 så hinner du hämta "kaffet" och starta lite program så det ser ut som att du jobbar
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:29Helena: Finkaffe är ekologiskt, nymalet och dyrt pressokaffe som inhandlats av den lilla gymnasietjejen som ska åka på klassresa nästa år och som går runt och knackar dörr. Som referens kan nämnas att jag räknar mitt vanliga frystorkade kaffe till "ful-ka
Helena: Finkaffe är ekologiskt, nymalet och dyrt pressokaffe som inhandlats av den lilla gymnasietjejen som ska åka på klassresa nästa år och som går runt och knackar dörr. Som referens kan nämnas att jag räknar mitt vanliga frystorkade kaffe till "ful-ka
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:30Ok, men nu börjar det bli mycket att göra för tydligen ska jag renovera Kalles lägenhet oxå!
Ok, men nu börjar det bli mycket att göra för tydligen ska jag renovera Kalles lägenhet oxå!
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:31Annika, känn ingen stress, det räcker om det är klart till jul 🙂
Annika, känn ingen stress, det räcker om det är klart till jul 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:39Annika >> perfekt om du har fram till jul på dig !! Då hinner du jobba här på mornarna och hänga med på ölen på söndag
Annika >> perfekt om du har fram till jul på dig !! Då hinner du jobba här på mornarna och hänga med på ölen på söndag
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:44Då var det löst! Får jag lön oxå? Så kanske jag kan skippa mitt jobb (som faktiskt börjar på tisdag igen)..
Då var det löst! Får jag lön oxå? Så kanske jag kan skippa mitt jobb (som faktiskt börjar på tisdag igen)..
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:45Annika >> Här får du ju slappa och dricka kaffe... Ska du ha pengar också ?
Annika >> Här får du ju slappa och dricka kaffe... Ska du ha pengar också ?