Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 15:45Speciella Sports Beans för långlopp men tjenare så onödigt och nördigt. Ta favvogodiset såklart.
Speciella Sports Beans för långlopp men tjenare så onödigt och nördigt. Ta favvogodiset såklart.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 16:42Var det inte nån av tjejerna som proppade i sej över ett kilo Röda Ferrari på Täby Extreme Challenge nåt år?
Var det inte nån av tjejerna som proppade i sej över ett kilo Röda Ferrari på Täby Extreme Challenge nåt år?
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 16:58Nu var det ju inte i samband med löpning, men dock en ansträngning över 18 timmar och jag hade torkade aprikoser och saltade cashewnötter i fickorna under Vätternrundan i år. Funkade hur bra som helst.
Nu var det ju inte i samband med löpning, men dock en ansträngning över 18 timmar och jag hade torkade aprikoser och saltade cashewnötter i fickorna under Vätternrundan i år. Funkade hur bra som helst.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:32Torkade aprikoser i större mängd kan sluta mindre roligt. Jag tryckte en hel påse en gång och vad hände? De torkade aprikoserna svällde i magen så mitten av mig såg ut som en bongotrumma. Aj, aj, aj. Sedan dess äter jag icke torkade aprikoser.....
Torkade aprikoser i större mängd kan sluta mindre roligt. Jag tryckte en hel påse en gång och vad hände? De torkade aprikoserna svällde i magen så mitten av mig såg ut som en bongotrumma. Aj, aj, aj. Sedan dess äter jag icke torkade aprikoser.....
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 18:01Nog för att jag gillar Ferraribilar men 1 kg? Det är imponerande (t+)
Nog för att jag gillar Ferraribilar men 1 kg? Det är imponerande (t+)
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 18:14Slå ut det på 16-24 timmar så...
Slå ut det på 16-24 timmar så...
Quote from Elias Engqvist on 17 June 2012, 18:1642-63 gram/h
42-63 gram/h
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 18:19Hur många bilar blir det, OK utspritt men ändå.... Och så löpningen på det. Fast jag kanske skulle testa 😉
Hur många bilar blir det, OK utspritt men ändå.... Och så löpningen på det. Fast jag kanske skulle testa 😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 18:50Kristina: Jag har givetvis använt torkade aprikoser i min träning sedan länge så magen är van, men jag kan också meddela att en hel påse gick ner under VR utan bekymmer. Alltså räcker 200g i ca 18 timmar, eller 30 mil om man föredrar den måttenheten? 😉
Kristina: Jag har givetvis använt torkade aprikoser i min träning sedan länge så magen är van, men jag kan också meddela att en hel påse gick ner under VR utan bekymmer. Alltså räcker 200g i ca 18 timmar, eller 30 mil om man föredrar den måttenheten? 😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 19:06Ah, 18 timmar. För mig handlade det nog snarare om 18 minuter innan en full påse var tom. Satt och jobbade och handen jobbade mellan påsen och munnen utan att min hjärna var med. 🙂
Ah, 18 timmar. För mig handlade det nog snarare om 18 minuter innan en full påse var tom. Satt och jobbade och handen jobbade mellan påsen och munnen utan att min hjärna var med. 🙂