Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 19:53För att nu hålla oss till ämnet så är det här med frisörer "Grymt!!" intressant.
Som bekant så är det ju så att det finns två yrkesgrupper som har svaren på alla frågor. Nämligen taxichaufförer samt frisörer.
En liten ort med promenadavstånd till det
För att nu hålla oss till ämnet så är det här med frisörer "Grymt!!" intressant.
Som bekant så är det ju så att det finns två yrkesgrupper som har svaren på alla frågor. Nämligen taxichaufförer samt frisörer.
En liten ort med promenadavstånd till det
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 19:59Hur går det när en taxichaufför går och klipper sej hos frisören? Fistfight?
Hur går det när en taxichaufför går och klipper sej hos frisören? Fistfight?
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 22:37Peter, då är det nog både klippt och kört... 😉
Peter, då är det nog både klippt och kört... 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 22:49@Solveig
BILD:http://jj.am/gallery/d/42538-1/Bravo_clap.gif
@Solveig
BILD:http://jj.am/gallery/d/42538-1/Bravo_clap.gif
Quote from Sissel Svanøe on 22 November 2008, 17:41Ja, men du ser ganska välklippt ut ändå Håkan 🙂
Och Jenny, inte är väl ett frisörinlägg OT i löpartråden?
I Lore of running av Tim Noakes, som så flitigt citeras här på FB, står att läsa att långt hår ökar luftmotståndet med så mycket som 6,3% medan ko
Ja, men du ser ganska välklippt ut ändå Håkan 🙂
Och Jenny, inte är väl ett frisörinlägg OT i löpartråden?
I Lore of running av Tim Noakes, som så flitigt citeras här på FB, står att läsa att långt hår ökar luftmotståndet med så mycket som 6,3% medan ko
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 20:41Visste väl att min instinkt är rätt när jag alltid vill gå och klippa mig strax före ett lopp.
Visste väl att min instinkt är rätt när jag alltid vill gå och klippa mig strax före ett lopp.
Quote from ellen olsson on 22 November 2008, 20:51Regaine® är snart en död produkt... 😉
Regaine® är snart en död produkt... 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 00:33Aha, så det är DÄRFÖR jag inte springer snabbare! (hår ned till midjan...) Någon annan förklaring, t.ex. för lite mängd eller för få kvalitetspass, kan ju inte finnas 😉
Aha, så det är DÄRFÖR jag inte springer snabbare! (hår ned till midjan...) Någon annan förklaring, t.ex. för lite mängd eller för få kvalitetspass, kan ju inte finnas 😉
Quote from Sissel Svanøe on 30 November 2008, 12:13Jepp. Så är det Solveig. Det hänger på håret.
2005 var jag långhårig och gjorde halvmaran på 2.27 och nu har jag en kort och klädsam page och gör halvmaran på 1.59.
Klipp dig eller skaffa dig en formsydd polyuretanhuva så kommer resultaten som ett brev
Jepp. Så är det Solveig. Det hänger på håret.
2005 var jag långhårig och gjorde halvmaran på 2.27 och nu har jag en kort och klädsam page och gör halvmaran på 1.59.
Klipp dig eller skaffa dig en formsydd polyuretanhuva så kommer resultaten som ett brev
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 12:23Nej, jag föredrar nog att komma springande som en blond valkyria med den långa hästsvansen dansande på ryggen. För resultatet är inte så fasligt viktigt för mig. det viktigaste är att jag har kul 🙂
Dessutom gillar jag min lite ostyrka och bråkiga frisy
Nej, jag föredrar nog att komma springande som en blond valkyria med den långa hästsvansen dansande på ryggen. För resultatet är inte så fasligt viktigt för mig. det viktigaste är att jag har kul 🙂
Dessutom gillar jag min lite ostyrka och bråkiga frisy