Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGrymt!!
You need to log in to create posts and topics.

Jag blev lite nyfiken på det här med polyuretanhuva - faktiskt en av de få löparprylar som jag ännu inte har här hemma i lådorna.

Den var inte helt lätt att hitta, ens med googling, men till slut hittade jag en. Vad säger du Maria - duger den här?

BILD:

Man kan ha kul FAST man ser ut som en kille! 🙂

Inte om man ser ut som jag gjorde, jag lovar:-)
Det var inte snyggt nånstans och jag passade synnerligen illa i den frissan (som var mina föräldrars idé från början till slut) 🙂

Alla passar helt enkelt inte i fräcka, korta frissor (lika lite som att in

Och jag hade faktiskt längre hår när jag tog mitt milrekord i och med novemberutmaningen. Hmmmm - det kanske är tvärt om alltså. Att långt hår ger fart under galoscherna????? 😉

Fia-Lotta,
Samson tror jag han hette ... 😉

Nja, Micke. Tror att det fladdrar lite för mycket om den här. Du vill ha något mer aerodynamiskt. Tänk badmössa möter rånarluva.

Njae, Efter att ha läst Lady Gs och Fia-Lottas inlägg har jag tänkt till ordentligt på det här med hårets inverkan.

Grundlig som jag är gjorde jag en historisk tillbakablick. Om långt hår ger dåliga tider borde 70-talet ha varit en katastrofepok för sven

Tänk så bra de svensla rekorden kunde varit om de haft vett att klippa håret med maskin!

Tack Backlöparn! Tack!

Oh vad härligt! Då har man sin frisyr att skylla på..... 😉