Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 18:15OT. I många länder är det lagtvång att ha en reflexväst i bilen. Dock inte i mörka Sverige. I vart fall, reflexväst är bra i trafiken, oavsett om man springer eller meckar med punkat bildäck.
OT. I många länder är det lagtvång att ha en reflexväst i bilen. Dock inte i mörka Sverige. I vart fall, reflexväst är bra i trafiken, oavsett om man springer eller meckar med punkat bildäck.
Quote from Magnus Gelang on 19 January 2013, 18:31Att ha en reflexväst i bilen är ju en kanonbra idé. Jag åker ju ofta på mörka vägar och ja jag får ganska ofta punka faktiskt, byter nog bildäck ute på nån väg ca 1g/år. Ska genast ta ut en av våra västar och lägga i bilen.
Att ha en reflexväst i bilen är ju en kanonbra idé. Jag åker ju ofta på mörka vägar och ja jag får ganska ofta punka faktiskt, byter nog bildäck ute på nån väg ca 1g/år. Ska genast ta ut en av våra västar och lägga i bilen.
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 18:46Maken har konstaterat samma sak, ficklampa och minst en reflexväst i bilen är hans koncept. Måste man ut och fixa något vill det till att man syns ...
Maken har konstaterat samma sak, ficklampa och minst en reflexväst i bilen är hans koncept. Måste man ut och fixa något vill det till att man syns ...
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 18:52Och ett par täckbyxor och en påse sand är inte dumt att ha i bilen också.
Och ett par täckbyxor och en påse sand är inte dumt att ha i bilen också.
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 18:53Vad gör den för nytta i bilen?
Vad gör den för nytta i bilen?
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 19:42Jag har alltid löparskor, ett ombyte träningskläder och en reflexväst i bilen. Jag ska aldrig behöva tacka nej till en inbjudan att delta i ett socialt löppass.
Jag har alltid löparskor, ett ombyte träningskläder och en reflexväst i bilen. Jag ska aldrig behöva tacka nej till en inbjudan att delta i ett socialt löppass.
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 07:31(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 08:12David: En påse sand kan vara räddningen om man hamnar på en isgata på en skogsbilväg till exempel. Täckbyxor är väl inget måste förstås, men om man behöver byta däck är det inte helt fel.
David: En påse sand kan vara räddningen om man hamnar på en isgata på en skogsbilväg till exempel. Täckbyxor är väl inget måste förstås, men om man behöver byta däck är det inte helt fel.