Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 10:36Köp en båttuta, vetja! Jag springer så ofta på udda tider att jag får hela Pildammsparken för mig själv. När jag väl är där och tränar på populära tider så njuter och peppas jag faktiskt av att det är så många som är ute och rör på sig. Då sicksackar och
Köp en båttuta, vetja! Jag springer så ofta på udda tider att jag får hela Pildammsparken för mig själv. När jag väl är där och tränar på populära tider så njuter och peppas jag faktiskt av att det är så många som är ute och rör på sig. Då sicksackar och
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 10:54Jag rundar promenerare och stör mig sällan på att det finns fler som vill röra sig ute samtidigt som jag. Ömsesidig tolerans kan man komma långt med. Det är väldigt sällan jag stöter på människor som inte visar hänsyn när jag kommer springande. De flesta
Jag rundar promenerare och stör mig sällan på att det finns fler som vill röra sig ute samtidigt som jag. Ömsesidig tolerans kan man komma långt med. Det är väldigt sällan jag stöter på människor som inte visar hänsyn när jag kommer springande. De flesta
Quote from Lena Bjerlöw on 25 February 2008, 11:08När jag och min kompis sprang till löparbanan i fredags, sprang vi i lugn jogg och pratade. Sprang på trottoar och det fanns plats bredvid oss. Då kommer en gubbe ( ja gubbe får han fan va) och springer mot oss och han har plats att springa förbi, men väl
När jag och min kompis sprang till löparbanan i fredags, sprang vi i lugn jogg och pratade. Sprang på trottoar och det fanns plats bredvid oss. Då kommer en gubbe ( ja gubbe får han fan va) och springer mot oss och han har plats att springa förbi, men väl
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 11:37Haha, ja det finns då folk till allt!
Edit Det kanske var någon form av lockrop han lärt sig av uråldrig stam där du skulle sprungit efter?
Haha, ja det finns då folk till allt!
Edit Det kanske var någon form av lockrop han lärt sig av uråldrig stam där du skulle sprungit efter?
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 11:52proppa honom nästa gång karin! 😀
har efter liknande diskution i cykelgruppen testat att hålla till vänster på gångvägarna runt om kring här, istället för att gå/springa på den sidan jag för tillfället råkade hamna på.
jag är den enda som gör det här ver
proppa honom nästa gång karin! 😀
har efter liknande diskution i cykelgruppen testat att hålla till vänster på gångvägarna runt om kring här, istället för att gå/springa på den sidan jag för tillfället råkade hamna på.
jag är den enda som gör det här ver
Quote from Stefan Kinberg on 25 February 2008, 13:00Principen tycks vara att man skall hålla till vänster om det finns trafik, så att man möter trafiken. Annars håller man till höger.
Här kommer ett klipp från vägverkets hemsida, som får beträktas som en viktig kunskapskälla i frågan:
"Gående
Den som pro
Principen tycks vara att man skall hålla till vänster om det finns trafik, så att man möter trafiken. Annars håller man till höger.
Här kommer ett klipp från vägverkets hemsida, som får beträktas som en viktig kunskapskälla i frågan:
"Gående
Den som pro
Quote from Lena Bjerlöw on 25 February 2008, 13:10Andreas: haha, jo hmm...mig lyckas man inte charma med såna dumheter!
Jessica: Ja nästa gång ska jag nog springa med en knytnäve rakt ut, gubben får skylla sig själv om han springer på mig! Sådeså!
Andreas: haha, jo hmm...mig lyckas man inte charma med såna dumheter!
Jessica: Ja nästa gång ska jag nog springa med en knytnäve rakt ut, gubben får skylla sig själv om han springer på mig! Sådeså!
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 13:46Hmm bidde en lång tråd... Jobbar nätter så jag är ofta ute tidiga vardagar och har slingan för mig själv. När helgen kommer och skogen invaderas av allehanda motionärer känner jag att dom inkräktar på "min" slinga.. Ur vägen!! Men! Jag håller till höger
Hmm bidde en lång tråd... Jobbar nätter så jag är ofta ute tidiga vardagar och har slingan för mig själv. När helgen kommer och skogen invaderas av allehanda motionärer känner jag att dom inkräktar på "min" slinga.. Ur vägen!! Men! Jag håller till höger
Quote from Lars Mörrby on 25 February 2008, 19:40Karin,
gubben försökte nog bara vara närgången... 😉
Knutna nävar eller höga knän nästa gång anbefalles!
Karin,
gubben försökte nog bara vara närgången... 😉
Knutna nävar eller höga knän nästa gång anbefalles!
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 19:41träna bröst och deltoideus och ge honom en riktig hockeytackling 😀
träna bröst och deltoideus och ge honom en riktig hockeytackling 😀