Quote from Jan Lundquist on 25 February 2008, 20:15På temat: http://www.vk.se/senastenyttart.jsp?article=164980 😀
På temat: http://www.vk.se/senastenyttart.jsp?article=164980 😀
Quote from Håkan Öhling on 27 February 2008, 00:00Men jag tycker om att springa till vänster! Låtsas för det mesta inte se dem jag möter för att se om de lämnar plats. Oftast går det, men ibland får jag allt svänga ut till höger. En jätterolig lek som gör löprundan mycket kortare 😉
PS Eftersom det är j
Men jag tycker om att springa till vänster! Låtsas för det mesta inte se dem jag möter för att se om de lämnar plats. Oftast går det, men ibland får jag allt svänga ut till höger. En jätterolig lek som gör löprundan mycket kortare 😉
PS Eftersom det är j
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 14:13Får erkänna att jag också kan störa mig på folk som går i vägen på "min" sida när jag går eller springer :@ . Har känt mig som en gnällkärring och undrat om det redan är dags att börja öva inför pensionen 35-40 år bort (om det inte blir ettestupan direkt
Får erkänna att jag också kan störa mig på folk som går i vägen på "min" sida när jag går eller springer :@ . Har känt mig som en gnällkärring och undrat om det redan är dags att börja öva inför pensionen 35-40 år bort (om det inte blir ettestupan direkt
Quote from Håkan Öhling on 3 March 2008, 17:04ögonkontakt brukar lösa alla problem 🙂
ögonkontakt brukar lösa alla problem 🙂
Quote from Camilla Höög on 3 March 2008, 17:17Riktigt arga blickar med inslag av galenhet så flyttar sig nog folk (H)
Riktigt arga blickar med inslag av galenhet så flyttar sig nog folk (H)
Quote from Håkan Öhling on 3 March 2008, 17:23Tänkte mer kombinerat med ett leende...
Tänkte mer kombinerat med ett leende...
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 17:25Inte för att det har med ämnet att göra, men ett riktigt glatt "god morgon" brukar skaka om folk en del 😀
Inte för att det har med ämnet att göra, men ett riktigt glatt "god morgon" brukar skaka om folk en del 😀
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 22:33Folk utan spelöga ska motionera på löpband eller motionscykel!
Man blir lätt grinig när man är trött 😉
Folk utan spelöga ska motionera på löpband eller motionscykel!
Man blir lätt grinig när man är trött 😉