Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 16:33Johan G.
Bra. Det är häftigt att leva på livets ytterkanter. Alltifrån lycka till katastrof. 🙂Illbatting. Alla har inte humor. En del äter lite konstigt och då......
Jag minns att för att variera stegfrekvensen ( det ordet fanns inte på 50-60-talet
Johan G.
Bra. Det är häftigt att leva på livets ytterkanter. Alltifrån lycka till katastrof. 🙂
Illbatting. Alla har inte humor. En del äter lite konstigt och då......
Jag minns att för att variera stegfrekvensen ( det ordet fanns inte på 50-60-talet
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 12:06Åter till tråden, så här såg det ut i morse efter ~25 km samt några fartökningar.
http://www.youtube.com/watch?v=s7EBuPvEIw8
Om man nu ska säga något gott om eländet så är det att stegfrekvensen är OK och den vertikala rörelsen inte särskilt markant, al
Åter till tråden, så här såg det ut i morse efter ~25 km samt några fartökningar.
Om man nu ska säga något gott om eländet så är det att stegfrekvensen är OK och den vertikala rörelsen inte särskilt markant, al
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 18:26Ser ju kontrollerat ut, tycker jag. Själv kroknar jag vid 22-23 km, och tappar all (upplevd) elegans. Märker också att min stegfrekvens sjunker när jag blir stum i benen.
Maiden - där har vi ett klart PB-ämne! 🙂
Ser ju kontrollerat ut, tycker jag. Själv kroknar jag vid 22-23 km, och tappar all (upplevd) elegans. Märker också att min stegfrekvens sjunker när jag blir stum i benen.
Maiden - där har vi ett klart PB-ämne! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 18:31K-G, hittade den version av Morning Dew jag tänkte på. Det var DEVO - det satt hårt åt i associationsbanorna:
http://www.youtube.com/watch?v=dCZM1NnbVfE
K-G, hittade den version av Morning Dew jag tänkte på. Det var DEVO - det satt hårt åt i associationsbanorna:
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 19:30Devo är väl syntikt för mig måste erkännas.
Elegant steg när tröttheten kommer?
Välj ett område där sannolikheten för att något vackert dyker upp eller kuta förbi uteserveringar ( när vintern är över ) så brukar magen åka in och bröstet ut.Minns en g
Devo är väl syntikt för mig måste erkännas.
Elegant steg när tröttheten kommer?
Välj ett område där sannolikheten för att något vackert dyker upp eller kuta förbi uteserveringar ( när vintern är över ) så brukar magen åka in och bröstet ut.
Minns en g
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 20:28Hehe, det påminner mig om när jag sprang förut (90-talet), runt kungsholmen. På sommaren fick man väldans stuns i steget förbi Rålambshovsparken! 🙂
Hehe, det påminner mig om när jag sprang förut (90-talet), runt kungsholmen. På sommaren fick man väldans stuns i steget förbi Rålambshovsparken! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2011, 20:40Bra träningsmetod K-G! Värt att prova 🙂
Bra träningsmetod K-G! Värt att prova 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 11:18Frånskjuts-löpning, där satt den...
Ända sedan jag läste den här tråden så har fokus varit på löptekniken, provade det där med att lyfta benet fort, gick inte, men tänka frånskjut gick bra.
Då började min kropp förstå vad som felat så länge, nu börjar
Frånskjuts-löpning, där satt den...
Ända sedan jag läste den här tråden så har fokus varit på löptekniken, provade det där med att lyfta benet fort, gick inte, men tänka frånskjut gick bra.
Då började min kropp förstå vad som felat så länge, nu börjar
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 12:53Jag påstår att "tänk frånskjut" lätt blir helt fel eftersom man riskerar att slösa energi på att trycka foten bakåt.
Jag påstår att "tänk frånskjut" lätt blir helt fel eftersom man riskerar att slösa energi på att trycka foten bakåt.
Quote from Elias Engqvist on 6 December 2011, 13:43Är vi där nu igen Olle? Det låter som om "luta dig framåt och låt gravitationen göra jobbet" är tillbaka igen! Fast du menar kanske inte så?
Är vi där nu igen Olle? Det låter som om "luta dig framåt och låt gravitationen göra jobbet" är tillbaka igen! Fast du menar kanske inte så?