Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHöjdskillnader Midnattsloppet
You need to log in to create posts and topics.

Bansträckningen för årets lopp är väl inte klar än. Någon som vet hur det går där?

Jag får bege mig till söder för att spana in backarna upp mot kyrkan. Det kan vara lärorikt för en som ska premiärspringa...

Tack alla för svar. Graf nr 2 såg ju lite roligare ut måste jag ju säga 😀

Jag hittade deras officiella hemsida och såg också att årets bana inte var klar, men såg också att det stod nåt om just det "upp till kyrkan".

Ja jag får se om jag ens anmäler mi

Åsa - läs min blogg från förra året! Jag var ju superseriös när jag skulle springa just Midnattsloppet och var och rekade först backen upp till kyrkan, sen gick jag hela loppet med Mia P, sen backtränade jag (ett helt pass!) som bara den i Södertälje (där

Ok, ska kolla 😀

Jag tyckte det var toppen att vi hade gått banan innan (eller vissa delar i alla fall eftersom de ändrade sträckningen). Sen hade jag inte kört lika mycket backträning, så jag blev tvungen att gå upp för sista halvan av kyrkbacken och när jag kom till Mos

Ja OM jag väljer att delta så har jag faktiskt ingen stor förhoppning av att klara av att jogga i backarna. Men om det hade varit väldigt mycket backar så hade det ju blivit mer gå och jogga och då vore det inte alls intressant att delta 🙂

Åsa, du får nog skynda att anmäla dig, kollade förra veckan och då var det bara startled 5-7 som det var platser kvar till. Över 16000 var anmälda. 🙂

Vad är det för "puckel" mellan 2 och 3 km i grafen? Var är det tro?

Är det möjligen Renstiernas gata? Jag har inte tittat på banprofilen. Något år tidigare fanns det en infofilm om banan eftersom det fanns löpare som inte hade förstått att det var en riktigt lopp. De hade givetvis inte rekat eller informerat sig på Funbea

Här är den "konstiga" toppen enligt ST:

BILD:http://i41.tinypic.com/2igkl8k.jpg