Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHöjdskillnader Midnattsloppet
You need to log in to create posts and topics.

Perfekt mål 😉 Ska nog göra samma sak.

😀

Jag tycker också att det är något speciellt med Midnattsloppet som gör det svårt att avstå. Det är den tävlingen som samlar flest deltagare med de mest varierande ambitionerna. På mitt jobb brukar vi anmäla oss hela klabbet inkluderande de som annars inte

Hurra!!!! Klubbklompis Micke säger att jag är smart och jag väljer att tro blint på honom. 😀

Ang. stargrupper så kan jag säga att det lönar sig att gå in i sin fålla i tid och komma långt fram i startgruppen, startade (långt fram) i 3:an 2008 och hade inga större problem med trängsel, startade (långt bak) i 2:an 2009 och det var helt hopplöst att

Jag testade en del av banan igår - (nästan) från Hammarbyhamnen till Sofia Kyrka. 40 meter fallhöjd på 800 meters löpning. Jag är ganska säker på att både hörde gospelkör och såg stjärnor när jag kom till toppen. "Aaaaadriaaan!!!!!!"

Pelle: 40 meter fallhöjd? Tog du banan baklänges och ramlade 😉

Skojar bara lite 😀

Jag tycker det låter bättre om backarna hade varit i början av loppet 😀

Stighöjd?

Hehe, ja precis 😀

Alltså när jag och Jessie sprang förra året var vi i stratgrupp 6 och vi gick in i fållan i hyfsad tid så vi kom i första 5:e delen av fållan. Det var bara precis i början som jag upplevde att jag fick trängas lite (ca 3 km kanske), sen gick det rätt lätt