Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 22:48Perfekt mål 😉 Ska nog göra samma sak.
Perfekt mål 😉 Ska nog göra samma sak.
Quote from Magnus Gelang on 18 May 2010, 22:57😀
😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:46Jag tycker också att det är något speciellt med Midnattsloppet som gör det svårt att avstå. Det är den tävlingen som samlar flest deltagare med de mest varierande ambitionerna. På mitt jobb brukar vi anmäla oss hela klabbet inkluderande de som annars inte
Jag tycker också att det är något speciellt med Midnattsloppet som gör det svårt att avstå. Det är den tävlingen som samlar flest deltagare med de mest varierande ambitionerna. På mitt jobb brukar vi anmäla oss hela klabbet inkluderande de som annars inte
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 07:23Hurra!!!! Klubbklompis Micke säger att jag är smart och jag väljer att tro blint på honom. 😀
Hurra!!!! Klubbklompis Micke säger att jag är smart och jag väljer att tro blint på honom. 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 08:31Ang. stargrupper så kan jag säga att det lönar sig att gå in i sin fålla i tid och komma långt fram i startgruppen, startade (långt fram) i 3:an 2008 och hade inga större problem med trängsel, startade (långt bak) i 2:an 2009 och det var helt hopplöst att
Ang. stargrupper så kan jag säga att det lönar sig att gå in i sin fålla i tid och komma långt fram i startgruppen, startade (långt fram) i 3:an 2008 och hade inga större problem med trängsel, startade (långt bak) i 2:an 2009 och det var helt hopplöst att
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 09:12Jag testade en del av banan igår - (nästan) från Hammarbyhamnen till Sofia Kyrka. 40 meter fallhöjd på 800 meters löpning. Jag är ganska säker på att både hörde gospelkör och såg stjärnor när jag kom till toppen. "Aaaaadriaaan!!!!!!"
Jag testade en del av banan igår - (nästan) från Hammarbyhamnen till Sofia Kyrka. 40 meter fallhöjd på 800 meters löpning. Jag är ganska säker på att både hörde gospelkör och såg stjärnor när jag kom till toppen. "Aaaaadriaaan!!!!!!"
Quote from Magnus Gelang on 19 May 2010, 10:29Pelle: 40 meter fallhöjd? Tog du banan baklänges och ramlade 😉
Skojar bara lite 😀
Jag tycker det låter bättre om backarna hade varit i början av loppet 😀
Pelle: 40 meter fallhöjd? Tog du banan baklänges och ramlade 😉
Skojar bara lite 😀
Jag tycker det låter bättre om backarna hade varit i början av loppet 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 10:32Stighöjd?
Stighöjd?
Quote from Magnus Gelang on 19 May 2010, 11:56Hehe, ja precis 😀
Hehe, ja precis 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 14:37Alltså när jag och Jessie sprang förra året var vi i stratgrupp 6 och vi gick in i fållan i hyfsad tid så vi kom i första 5:e delen av fållan. Det var bara precis i början som jag upplevde att jag fick trängas lite (ca 3 km kanske), sen gick det rätt lätt
Alltså när jag och Jessie sprang förra året var vi i stratgrupp 6 och vi gick in i fållan i hyfsad tid så vi kom i första 5:e delen av fållan. Det var bara precis i början som jag upplevde att jag fick trängas lite (ca 3 km kanske), sen gick det rätt lätt