Quote from Guest on 10 March 2009, 14:25Japp, jag "fick" de i fredags, kör nu lite annan träning än löpning. Simning och styrketräning.
Jag undrar hur lång tid de kan ta innan jag kan börja springa igen. De gör ju fortfarande ont men jag gissar att de inte är så smart att börja direkt efter a
Japp, jag "fick" de i fredags, kör nu lite annan träning än löpning. Simning och styrketräning.
Jag undrar hur lång tid de kan ta innan jag kan börja springa igen. De gör ju fortfarande ont men jag gissar att de inte är så smart att börja direkt efter a
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 14:35Läs trådar som handlar om exentrisk strechting och exentriska tåhäv. Googla på exentrisk stretchning av hälsenan. Det enda som verkligen fungerar!
Läs trådar som handlar om exentrisk strechting och exentriska tåhäv. Googla på exentrisk stretchning av hälsenan. Det enda som verkligen fungerar!
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 15:36Håller med Anders! Excentrisk tåhäv gjorde underverk på mig efter flera omgångar med hälseneinflammationer. Nu underhåller jag det med nåt excentriskt tåhävspass i veckan och är problemfri. Lycka till!
Håller med Anders! Excentrisk tåhäv gjorde underverk på mig efter flera omgångar med hälseneinflammationer. Nu underhåller jag det med nåt excentriskt tåhävspass i veckan och är problemfri. Lycka till!
Quote from Linnea Olsson on 10 March 2009, 15:55Jag håller också med om att tåhäv är revolutionerande. Jag hade benhinneinflamation -01 och hade bara Lidingöloppet kvar på min första Klassiker. Katastrof. Läkaren och min fru sa att det var bara att glömma. Och det taggade mig. Jag körde gång genom hela
Jag håller också med om att tåhäv är revolutionerande. Jag hade benhinneinflamation -01 och hade bara Lidingöloppet kvar på min första Klassiker. Katastrof. Läkaren och min fru sa att det var bara att glömma. Och det taggade mig. Jag körde gång genom hela
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 16:29Excentrisk tåhäv:
Vetenskapliga studier visar på förbättring efter 6 veckor, men hela programmet ska köras i 12 veckor. Självklart kan det i tid slå både upp och ner beroende på hur väl problemet har satt sig mm.I studier har 80% av patienter som påbör
Excentrisk tåhäv:
Vetenskapliga studier visar på förbättring efter 6 veckor, men hela programmet ska köras i 12 veckor. Självklart kan det i tid slå både upp och ner beroende på hur väl problemet har satt sig mm.
I studier har 80% av patienter som påbör
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 07:42Här har du en till röst för exentriska tåhäv. Jag har då och då problem med hälsenorna och tåhäv hjälper verkligen. Provade att vila bort det en gång och det var helt värdelöst, inflammationen kom tillbaks direkt när jag sprang igen.
Nu för tiden så har
Här har du en till röst för exentriska tåhäv. Jag har då och då problem med hälsenorna och tåhäv hjälper verkligen. Provade att vila bort det en gång och det var helt värdelöst, inflammationen kom tillbaks direkt när jag sprang igen.
Nu för tiden så har
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 10:56Tåhäv och akupunktur med el shocker funkade på mig.
Gick via idrottsklinik och var tillbaks och kunde börja träna på knappt 3 månader.
Tåhäv och akupunktur med el shocker funkade på mig.
Gick via idrottsklinik och var tillbaks och kunde börja träna på knappt 3 månader.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 22:42Haha, jo jag visste om dedär med tåhävningarna jag också 🙂 Började med de så fort jag fick ont och nu gör de åtminstonde inte längre ont att gå. 😛
Tack för bra svar =)
Haha, jo jag visste om dedär med tåhävningarna jag också 🙂 Började med de så fort jag fick ont och nu gör de åtminstonde inte längre ont att gå. 😛
Tack för bra svar =)
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 22:42Haha, jo jag visste om dedär med tåhävningarna jag också 🙂 Började med de så fort jag fick ont och nu gör de åtminstonde inte längre ont att gå. 😛
Tack för bra svar =)
Haha, jo jag visste om dedär med tåhävningarna jag också 🙂 Började med de så fort jag fick ont och nu gör de åtminstonde inte längre ont att gå. 😛
Tack för bra svar =)
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 13:54Kolla också så inte skorna trycker mot hälsenan.
Kolla också så inte skorna trycker mot hälsenan.