Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHörlurar för löpning?
You need to log in to create posts and topics.

Har ett par koss, med skumgummipluppar som man stoppar in i örat och de formar sig...
Sitter "sådär" men, framför allt åker de ur när jag tränat länge och blivit rejält svettig :-((
Upplever också att sladden är lång och att jag får sno ihop den på olika

Ifrån testet i Aktiv Träning?

Jag köpte "Skullcandy Asym", som också var med i testet och placerade sig i topp.

Bästa pluggarna jag provat, sladden går över örat och sitter klockrent. Mycket bra ljud, klockrena även under hjälmen.

Det finns även en ve

Nä, jag bara sökte o hamnade på bl.a Apples sida.
Ok, du tycker att de är bra. Måste googla på dem.
En fråga bara - vad menas med "iphone-kontroll"? (ja, det är korrekt - jag har dålig koll på teknik...)

Om du redan har ett par Koss Plug och bara tycker att de inte sitter kvar bra så föreslår jag att du först testar en litten "moddning".
Köp Apotekets Musik & Simpropp (för hela 32:50 kr) förmodligen storlek small (grön).
http://www.apoteket.se/privatperso

Jag köpte nyss nya lurar och gjorde världens undersökning och läste tester och hade mig. Jag köpte Sennheiser PMX 680i och är jättenöjd.

Bågarna är inte riktigt anpassade till mina små öron, men just på denna modellen gör det inte så mycket, de sitter b

iPhonekontroll tror jag är en knapp med stöd för volym, start/stop, skip och hoppa bak, röststyrning och sånt där. Mina Klipsch S4i har det.

Jag köpte SENNHEISER CX 680 ADIDAS, antar att dessa är föregångaren till "i-versionen". Jag är helnöjd, ljudet är kanon och de sitter som gjutet i örat. Det verkar skilja rätt mycket i pris beroende på vart på man köper dem. Du kan bla. hitta dem här till

...eller så kan man ta ett prenumerationserbjudande om man vill ha ett par bra in-ear-lurar "gratis". Helt ok läsning också, om än med relativt "manlig" inriktning:

http://bonniershop.nu/node/10335/form/2?media=atr&ms=1

Personligen föredrar jag utanp

Jag hade tidigare problem med att mina in-ear lurar alltid ramlade ur, speciellt då man blivit lite mer svett. Sen blev jag förbannad en gång och tryckte till med lite större kraft och det var som om lurarna sögs in i örat och satt då kvar hela passet uta

Anna, jag har både PMX680 och OMX680i och måste säga att jag klart föredrar OMX-modellen, som jag tycker är mycket bekvämare. Inga problem att ha dem på långpass uppåt tre timmar. PMX-modellen däremot börjat kännas obekväma efter någon timme.

Dessutom