Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 14:47Ja, jag undviker i största möjliga mån att handla från Pixmania, de är ju ökända för att leverera sent, inte leverera alls, krångla vid reklamationer etc etc.
Jag köpte mina från CDON, passade på när det var fraktfritt så blev det billigt och bra.
Ja, jag undviker i största möjliga mån att handla från Pixmania, de är ju ökända för att leverera sent, inte leverera alls, krångla vid reklamationer etc etc.
Jag köpte mina från CDON, passade på när det var fraktfritt så blev det billigt och bra.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 16:34Ni som har problem att få in era "In Ear" proppar gör så här:
1. Tag motsatt hand till det öra och lägg över huvudet och dra i örat uppåt. Alltså ex. vänster arm, över huvudet, dra i höger öra.
2. Peta in proppen och släpp örat men håll kvar trycket med
Ni som har problem att få in era "In Ear" proppar gör så här:
1. Tag motsatt hand till det öra och lägg över huvudet och dra i örat uppåt. Alltså ex. vänster arm, över huvudet, dra i höger öra.
2. Peta in proppen och släpp örat men håll kvar trycket med
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 17:23Jag gillar inte in-ear-hörlurar vid löpträning utomhus eftersom det är farligt när ljud från exempelvis bilar försvinner. Dessutom så vill jag inte höra mitt egna löpsteg.
Tyvärr så har de flesta öppna sporthörlurar ett för dåligt frekvensomfång för att
Jag gillar inte in-ear-hörlurar vid löpträning utomhus eftersom det är farligt när ljud från exempelvis bilar försvinner. Dessutom så vill jag inte höra mitt egna löpsteg.
Tyvärr så har de flesta öppna sporthörlurar ett för dåligt frekvensomfång för att
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:38Jag kör dels med ett par Sennheiser Adidas PMX680 Sport (de med båge) när jag inte behöver ha mössa - samt sedan ett tag tillbaka även med Sennheiser Adidas MX680 Sport (som bara har "hajfenor"- men sitter bra fast i örat).
Ingen av dem är in-ear modell
Jag kör dels med ett par Sennheiser Adidas PMX680 Sport (de med båge) när jag inte behöver ha mössa - samt sedan ett tag tillbaka även med Sennheiser Adidas MX680 Sport (som bara har "hajfenor"- men sitter bra fast i örat).
Ingen av dem är in-ear modell
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 13:00Vill man ha och kunna prata i telefon samtidigt som man springer så kan ha ett sådant här bluetooth headset http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/bluetooth-headset/bluetooth-stereo/sonyericsson-mw600/128534.4503/
Funkar även till bla
Vill man ha och kunna prata i telefon samtidigt som man springer så kan ha ett sådant här bluetooth headset http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/bluetooth-headset/bluetooth-stereo/sonyericsson-mw600/128534.4503/
Funkar även till bla
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 16:06Hej
Jag har också problem med att få in-ear lurarna att sitta kvar. Jag har väldigt smala hörselgångar, vilket jag tror är orsaken. Har nu averkat 4-5 olika par utan framgång, bla koss the plug, Sennheiser CX680i sports, någon philips med båge runt örat,
Hej
Jag har också problem med att få in-ear lurarna att sitta kvar. Jag har väldigt smala hörselgångar, vilket jag tror är orsaken. Har nu averkat 4-5 olika par utan framgång, bla koss the plug, Sennheiser CX680i sports, någon philips med båge runt örat,
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 22:40Tomas
Jag har suttit i samma båt och provat en hel hög inkl Sennheiser Adidas. Tycker de flesta funkar bra tills man svettas som f men då blir det strul och de ramlar ut.
Köpte Bose IE2 lurar till vardagsbruk men de funkar perfekt till träning. Har inte
Tomas
Jag har suttit i samma båt och provat en hel hög inkl Sennheiser Adidas. Tycker de flesta funkar bra tills man svettas som f men då blir det strul och de ramlar ut.
Köpte Bose IE2 lurar till vardagsbruk men de funkar perfekt till träning. Har inte
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 13:14Jag har ett par Philips som är som en båge som man hakar över öronen och sitter ihop bakom nacken.
Fruktansvärt bra i alla träningslägen.
In ear gör att det är hyffsat ljud och blockar allt runtomkring samtidigt som de faktiskt sitter kvar.De klarar äve
Jag har ett par Philips som är som en båge som man hakar över öronen och sitter ihop bakom nacken.
Fruktansvärt bra i alla träningslägen.
In ear gör att det är hyffsat ljud och blockar allt runtomkring samtidigt som de faktiskt sitter kvar.
De klarar äve
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 13:38Lustigt hur olika det kan vara, Anders. Jag har, gissar jag, likadana Philips. Jag provade dom efter ett BRICK pass (efter cykling), på ett par kilometer löpning. För mig var det en fruktansvärd (nåja) upplevelse, eftersom bågen bak guppade med varje steg
Lustigt hur olika det kan vara, Anders. Jag har, gissar jag, likadana Philips. Jag provade dom efter ett BRICK pass (efter cykling), på ett par kilometer löpning. För mig var det en fruktansvärd (nåja) upplevelse, eftersom bågen bak guppade med varje steg
Quote from Funbeat user on 16 March 2012, 13:42Jo, det är nog väldigt olika. Själv har jag haft jätte-problem med Sennheiser. De sitter perfekt, men klistret som håller ihop 3.5mm pluggen som man petar in i mp3:n har lossat efter några månaders användande. På flera olika par. Dålig konstruktion?
Jo, det är nog väldigt olika. Själv har jag haft jätte-problem med Sennheiser. De sitter perfekt, men klistret som håller ihop 3.5mm pluggen som man petar in i mp3:n har lossat efter några månaders användande. På flera olika par. Dålig konstruktion?