Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHörlurar för löpning?
You need to log in to create posts and topics.

Jag köpte ett par väldigt billiga från Clas Ohlson med båge runt örat. Funkar finfint för mig! (t+)

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=149770702

Edit: Har aldrig haft dem på mer än 1h i sträck, jag springer bara enstaka pass med musik och

Jag köpte ett par Plantronics Backbeat 903 efter att ha svettats sönder iphone originalen. Var lite skeptisk först till att jag skulle gilla dem, men de är kanon. Har svårt att se att jag någonsin köper lurarvmed sladd igen, trådlöst är modellen. Sedan be

Ett enkelt knep är ju att skaffa ett par lurar med båge över huvudet. Då kan de inte trilla ur öronen. Jag kör med Koss Portapro och enda gången de trillat av är då jag sprang in i några grenar och lurarna fastnade i dem.

Kan inte låta bli att slå ett slag för Koss Porta-Pro.

Suveränt ljud och inga problem med passform - den är dessutom anpassbar i bredd beroende på hur tight du vill att dem skall sitta.

Kostar iofs 390 kr men kampanj då och då för 290 kr.

Många tips och idéer 🙂
Tack.
Kanske ska man göra som Illbatting tipsar om - köpa sig ett par på Apoteket, funkar de så är det ju helt suveränt!
Det man absolut helst skulle vilja är ju eg att ha en sladdlösfunktion!

Något som jag märker är att såna där

Kan vara värt att testa. Med små lurar tycker jag in-ear, typ sony-ericssons är bäst, men det blir lätt ganska mycket missljud ifrån sladden. Hade jag sprungit med musik hade jag nog också lutat åt att offra ett par porta pro. Men det kostar ju väldigt li

Ur synvinkeln "sitta fast i örat även om man är svettig" funkar det garanterat. Jag är långt i från ensam om att göra den Koss-moddningen.
Man får bara förstå att prova sig fram var på ploppen man ska kapa..

Däremot kan jag hålla med Anna S om att många

Jag hade (har kanske fortfarande någonstans) ett par Koss the plug, sitter som berget när man väl fått in dem i örat men innan de sitter där tar det ett tag. Springer själv inte med musik men använde dem på gymmet ett tag och en nackdel är ju att man blir

Har själv förtvivlat svårt att hitta in-ears lurar som passar mina öron. Jag har hörapparater och har ibland funderat på om det finns MP3-spelare med hörslinga, men jag har inte hittat några.
När jag ser konserter, och även F1-lopp, så har dom alltid in-e

På dustin var cx luren lite dyrare men har inte pixmania haft lite dåliga omdömen om sig? kan tänka mig att omx luren sitter bättre än cx eller har ja fel?
http://www.dustinhome.se/pd_5010485075.aspx