Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHörlurar för löpning?
You need to log in to create posts and topics.

Beror på om man vill kunna köra med telefonen som ljudkälla men vill man bara kunna mata in mp3or så är dessa mina favoriter.

Haräldre modellen som är lite större, men sitter bra och låter framförallt bra. och inga sladdar att hålla reda på.

Och vatte

Tack för tips i tråden om bra hörlurar. Fastnade till slut för Richards tips om Bose IE2 och kan bara säga att den är helt suverän. Sitter skönt och fast i örat med en välgjord design av propp och fena. För att vara en in-ear propp är den minimal, så man

😀 Monica 😀

Tack Richard + Monika.
Den skall jag testa.
Har använt Bose i mängder av år men deras utanpåliggande.
De ger fortfarande bra ljud även om man flyttar dem lite.
Om nu någon börjar prata med mig, så är det ju inte helfel.

Stora är de ju och väcker vis

När jag cyklade senast kom jag på varför jag gillar mina Sennheiser så mycket, ja de med bågen runt om. Kan ta av och sätta luren på framför örat när det är risk för trafik bakifrån. Sedan är det lätt att sätta tillbaka till örat igen 🙂 Gäller ju lika i

Vet inte om dom nämnts tidigare men Urbanears Medis har en riktigt bra konstruktion som passar löpning & bra ljud.

Har alldeles precis införskaffat mig ett par Sennheiser/adidas MX680i. Det är varianten med fenor och mikrofon.
Jag gillar dem hittills! Lite pusslande med olika fenor och hörlurspluttar, det är ju bra att man kan ändra så det passar en, men det är gansk

Njae, tror det är kontakterna som sitter annorlunda för iPhones 3.5 mm kontakt och resten av världen. Lite synd då det finns en del hörlurar jag blivit intresserad av men alla är gjorda för iPhone vilket är trist. Men men, låter som du snart blir en fena

Jag har PMX680 och tycker att de funkar mkt bra så länge det är varmt. Har dem på även när jag cyklar. Bra ljud, vattentäta och släpper ändå in visst ljud från omvärlden vilket är bra ur säkerhetssynpunkt. Lätta att tillfälligt haka av när man behöver 100

Jag har testat många men när jag testade Bose IE2 så var det färdigtestat.
Dom e suvuräna dom bästa lurarna jag har haft.

Dom kostar en liten slant men det är dom värda.

Kanonbra ljud och dom sitter kvar ovavsett hur mycket man svettas.
Känns nästan int