Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 23:37Den enkla lösningen utav ett problem, är oftast den bästa lösningen. Jag väljer oftast att använda ord, och formuleringar som jag tror dom flesta förstår, och ibland byter jag ut det jag skrivit mot en enklare formulering. När man läser vad folk skriver,
Den enkla lösningen utav ett problem, är oftast den bästa lösningen. Jag väljer oftast att använda ord, och formuleringar som jag tror dom flesta förstår, och ibland byter jag ut det jag skrivit mot en enklare formulering. När man läser vad folk skriver,
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 01:44Tack Patric.
Tyvärr sprang jag på 51.07. Förra gången jag sprang så sprang jag loppet på 43:40 så jag får hoppas att jag bara var fruktansvärt otränad
Tack Patric.
Tyvärr sprang jag på 51.07. Förra gången jag sprang så sprang jag loppet på 43:40 så jag får hoppas att jag bara var fruktansvärt otränad
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 23:04Hörde att det proppade till sig i samband med en ambulanse, så man fick gå, karnske något att skylla på?
Hörde att det proppade till sig i samband med en ambulanse, så man fick gå, karnske något att skylla på?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 23:41Japp, stämmer. Precis vid St. paulsgatan (mittemot fiskarnas redskapshandel) stod en ambulans och stängde av så att det proppades och man var tvungen att stå och vänta tills man kunde gå förbi.
Japp, stämmer. Precis vid St. paulsgatan (mittemot fiskarnas redskapshandel) stod en ambulans och stängde av så att det proppades och man var tvungen att stå och vänta tills man kunde gå förbi.