Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 00:25Christer.
Hur var det med Tamahura?
Christer.
Hur var det med Tamahura?
Quote from Elias Engqvist on 12 August 2011, 00:26Var det inte nån slags polynesisk dans? Jag har dåligt minne du får väl googla om du är intresserad!
Var det inte nån slags polynesisk dans? Jag har dåligt minne du får väl googla om du är intresserad!
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 00:36Jag är ej emot dig Christer.
Men du önskade respekt för rätt namn.
Jag googlade och hamnade på ett inlägg som var fel.
På franska som jag talar.
Nu hade de också fel. Det rätta namnet var "Vad då Christer".Jag rättade mig.
Så nu hoppas jag att du ha
Jag är ej emot dig Christer.
Men du önskade respekt för rätt namn.
Jag googlade och hamnade på ett inlägg som var fel.
På franska som jag talar.
Nu hade de också fel. Det rätta namnet var "Vad då Christer".
Jag rättade mig.
Så nu hoppas jag att du ha
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 08:37Ha ha, vilka härliga grejer.
"Felplacerad Sub" fick mig att garva högt på kontoret. 🙂
Ha ha, vilka härliga grejer.
"Felplacerad Sub" fick mig att garva högt på kontoret. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:07Det knepiga är faktiskt att en fackterm kan vara glasklar - i flera olika sammanhang, kontext 😉
Vi kan ta ett ord som attribut, det betyder inte riktigt samma sak för en programmerare och en talspråkare. Samma sak med ordet semiotik som jag stötte ihop m
Det knepiga är faktiskt att en fackterm kan vara glasklar - i flera olika sammanhang, kontext 😉
Vi kan ta ett ord som attribut, det betyder inte riktigt samma sak för en programmerare och en talspråkare. Samma sak med ordet semiotik som jag stötte ihop m
Quote from Elias Engqvist on 12 August 2011, 10:18K-G: Tarahumara
K-G: Tarahumara
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:32Jag kommer osökt att tänka på tråden här på FB för ett tag sedan "Är du fåfäng" där en hel del ansåg sig vara det.
När jag kollade upp hur ordet översätts och dess synonymer var det inte den betydelse de som anser sig vara fåfänga gav ordet.
Jag kommer osökt att tänka på tråden här på FB för ett tag sedan "Är du fåfäng" där en hel del ansåg sig vara det.
När jag kollade upp hur ordet översätts och dess synonymer var det inte den betydelse de som anser sig vara fåfänga gav ordet.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 15:02Shit. 1 fråga och 94 svar. Jag tackar för all övrig information. Mycket underhållande.
Nu ska jag alltså springa midnattsloppet sub 50? Om jag fattat det rätt.
Hälsningar Michael
Shit. 1 fråga och 94 svar. Jag tackar för all övrig information. Mycket underhållande.
Nu ska jag alltså springa midnattsloppet sub 50? Om jag fattat det rätt.
Hälsningar Michael
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 15:03Lycka till! 🙂
Lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 15:16Lucky Luke>>Hoppas det gick bra och målet SUB50 klarades!
Var själv startfunktionär, lite kul är att i funktionärspapprena hade dom skrivit att i startgrupp 1a skulle herrar ha klarat Sub35 och damer Sub40
En av de ansvariga visste inte vad Sub stod för
Lucky Luke>>Hoppas det gick bra och målet SUB50 klarades!
Var själv startfunktionär, lite kul är att i funktionärspapprena hade dom skrivit att i startgrupp 1a skulle herrar ha klarat Sub35 och damer Sub40
En av de ansvariga visste inte vad Sub stod för