Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 23:43Mikael(a): http://en.wikipedia.org/wiki/Rule_of_thumb . Och man kan nog ställa sig undrande till hur många maratonmästare som läser den här tråden och behöver råd.
Mikael(a): http://en.wikipedia.org/wiki/Rule_of_thumb . Och man kan nog ställa sig undrande till hur många maratonmästare som läser den här tråden och behöver råd.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:52Jag är anmäld genom jobbet men har också tänkt klara av SUM som blir mitt första ultralopp. Får väl se vad kroppen tycker om att ge sig ut på de bravaderna. Lite synd att de ligger så nära varandra för jag hade sett fram emot att ge järnet på milen och se
Jag är anmäld genom jobbet men har också tänkt klara av SUM som blir mitt första ultralopp. Får väl se vad kroppen tycker om att ge sig ut på de bravaderna. Lite synd att de ligger så nära varandra för jag hade sett fram emot att ge järnet på milen och se
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:00Jag vet inte alls vilket skick jag kommer vara i två veckor efter Lidingö, efter en del manövrer har jag knappt kunnat röra mig på en vecka iaf - min träningsdagbok är läsbar för alla inloggade. Ofta har min löpsäsong slutat med Lidingöloppet. Varit gansk
Jag vet inte alls vilket skick jag kommer vara i två veckor efter Lidingö, efter en del manövrer har jag knappt kunnat röra mig på en vecka iaf - min träningsdagbok är läsbar för alla inloggade. Ofta har min löpsäsong slutat med Lidingöloppet. Varit gansk
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:12Jag kanske är lite väl optimistisk som ska köra Stockholm halvmarathon, Lidingö och SUM. 😀 Fokus är dock på Lidingö, halvmaran får bli en skaplig lugn övning som sista långpass inför Lidingö och SUM får väl bli en heldagsutflykt med fika. Hässelbyloppet
Jag kanske är lite väl optimistisk som ska köra Stockholm halvmarathon, Lidingö och SUM. 😀 Fokus är dock på Lidingö, halvmaran får bli en skaplig lugn övning som sista långpass inför Lidingö och SUM får väl bli en heldagsutflykt med fika. Hässelbyloppet
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 15:38Jag fick startlappen med posten idag. Inga konstigheter - sedvanlig info och ett reklamblad från Löplabbet.
Jag fick startlappen med posten idag. Inga konstigheter - sedvanlig info och ett reklamblad från Löplabbet.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 13:06Loppet är nu fulltecknat, drygt 5000 anmälda.
Hur är regler för överlåtelse och namnbyte på detta lopp? Hittar inget på deras infosida.
Loppet är nu fulltecknat, drygt 5000 anmälda.
Hur är regler för överlåtelse och namnbyte på detta lopp? Hittar inget på deras infosida.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:12Fick nummerlappen idag. Nu gäller det bara att ta sig till start ...
Fick nummerlappen idag. Nu gäller det bara att ta sig till start ...
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:36Fick också lappen idag, men är fortfarande något tvivlande till att jag kommer att vara i skick att springa dagen efter fem mil terrängultra.... 😀
Fick också lappen idag, men är fortfarande något tvivlande till att jag kommer att vara i skick att springa dagen efter fem mil terrängultra.... 😀
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:38Lycka till! Eller spark på dig?
Lycka till! Eller spark på dig?
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:37Eh, spark? Lyckospark eller vad? Jag har snor i hela skallen så min hjärna är inte riktigt med i svängarna idag. 🙂
Eh, spark? Lyckospark eller vad? Jag har snor i hela skallen så min hjärna är inte riktigt med i svängarna idag. 🙂