Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mikael(a): http://en.wikipedia.org/wiki/Rule_of_thumb . Och man kan nog ställa sig undrande till hur många maratonmästare som läser den här tråden och behöver råd.

Jag är anmäld genom jobbet men har också tänkt klara av SUM som blir mitt första ultralopp. Får väl se vad kroppen tycker om att ge sig ut på de bravaderna. Lite synd att de ligger så nära varandra för jag hade sett fram emot att ge järnet på milen och se

Jag vet inte alls vilket skick jag kommer vara i två veckor efter Lidingö, efter en del manövrer har jag knappt kunnat röra mig på en vecka iaf - min träningsdagbok är läsbar för alla inloggade. Ofta har min löpsäsong slutat med Lidingöloppet. Varit gansk

Jag kanske är lite väl optimistisk som ska köra Stockholm halvmarathon, Lidingö och SUM. 😀 Fokus är dock på Lidingö, halvmaran får bli en skaplig lugn övning som sista långpass inför Lidingö och SUM får väl bli en heldagsutflykt med fika. Hässelbyloppet

Jag fick startlappen med posten idag. Inga konstigheter - sedvanlig info och ett reklamblad från Löplabbet.

Loppet är nu fulltecknat, drygt 5000 anmälda.
Hur är regler för överlåtelse och namnbyte på detta lopp? Hittar inget på deras infosida.

Fick nummerlappen idag. Nu gäller det bara att ta sig till start ...

Fick också lappen idag, men är fortfarande något tvivlande till att jag kommer att vara i skick att springa dagen efter fem mil terrängultra.... 😀

Lycka till! Eller spark på dig?

Eh, spark? Lyckospark eller vad? Jag har snor i hela skallen så min hjärna är inte riktigt med i svängarna idag. 🙂