Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:23Lyckospark förstås.
Själv insåg jag tidigt att min insats på SUM inte mår bra av att ha ett Hässelbylopp dagen därpå i tankarna. Men jag har ju mitt milrekord från Hässelby så ni som springer, stå på för allt vad funktionsmaterialen håller för så kommer
Lyckospark förstås.
Själv insåg jag tidigt att min insats på SUM inte mår bra av att ha ett Hässelbylopp dagen därpå i tankarna. Men jag har ju mitt milrekord från Hässelby så ni som springer, stå på för allt vad funktionsmaterialen håller för så kommer
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:40Tack Mikael! Det kan behöver för jag är mig inte lik sen halvmaran...... 🙁
Tack Mikael! Det kan behöver för jag är mig inte lik sen halvmaran...... 🙁
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 09:27Spark på dig är för de vidskepliga som inte gillar "Lycka till!". Verkade som om du kunde behöva någotdera? 10 km återhämtningslöpning? För joggat kanske det inte riktigt blir?
Spark på dig är för de vidskepliga som inte gillar "Lycka till!". Verkade som om du kunde behöva någotdera? 10 km återhämtningslöpning? För joggat kanske det inte riktigt blir?
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 09:54Hmmm,
Det här blir min första tävling på nästan 20 år. Det ska bli spännande men den stora frågan är vilken tid man ska sikta på. Sträckan är lättlöpt efter vad jag förstår men eftersom jag nästan bara springer i terräng vet jag inte hur mycket fortare d
Hmmm,
Det här blir min första tävling på nästan 20 år. Det ska bli spännande men den stora frågan är vilken tid man ska sikta på. Sträckan är lättlöpt efter vad jag förstår men eftersom jag nästan bara springer i terräng vet jag inte hur mycket fortare d
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:53Ah, vi får väl se. Blev anmäld genom jobbet och hade inte koll på att det var dagen efter SUM förens senare. Nu ska jag väl först och främst se till att bli frisk och fri från förkylning och halsont innan jag springer en meter överhuvudtaget.
Ah, vi får väl se. Blev anmäld genom jobbet och hade inte koll på att det var dagen efter SUM förens senare. Nu ska jag väl först och främst se till att bli frisk och fri från förkylning och halsont innan jag springer en meter överhuvudtaget.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:40Jogge P: banan är flack, 11 meters höjdskillnad så det kan nog gå fortare. Om du inte vill njuta av den vackra höstdagen 😉
Jogge P: banan är flack, 11 meters höjdskillnad så det kan nog gå fortare. Om du inte vill njuta av den vackra höstdagen 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 14:52Hässelbyloppet är flackt, ingen trängsel och erkänt lättlöpt. Temperaturen brukar vara gynnsam. Inte bara jag utan många andra har satt sina personbästan i Hässelby.
Så mitt tips är att sätta ribban högt. Försök hålla ett snabbt och jämnt tempo loppet ig
Hässelbyloppet är flackt, ingen trängsel och erkänt lättlöpt. Temperaturen brukar vara gynnsam. Inte bara jag utan många andra har satt sina personbästan i Hässelby.
Så mitt tips är att sätta ribban högt. Försök hålla ett snabbt och jämnt tempo loppet ig
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 17:02I diskussionen Ursvik vs Hässelby (eller annat lättlöpt) har jag som PB i Ursvik 47:10 (vanliga milspåret utan Sankteper) och på flack mark (två varv runt råsta- och lötsjön, 1 mil enl. Garmin) 42:50. Visst, båda är på träning och uppmätta via Garmin, men
I diskussionen Ursvik vs Hässelby (eller annat lättlöpt) har jag som PB i Ursvik 47:10 (vanliga milspåret utan Sankteper) och på flack mark (två varv runt råsta- och lötsjön, 1 mil enl. Garmin) 42:50. Visst, båda är på träning och uppmätta via Garmin, men
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 17:27Vad tror ni jag ska sikta på då som löpte Lidingö Tjejmilen på 58.30? Är 55 realistiskt eller överoptimistiskt??
Vad tror ni jag ska sikta på då som löpte Lidingö Tjejmilen på 58.30? Är 55 realistiskt eller överoptimistiskt??
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 19:27Viktoria & Johan, det är väldigt svårt att ge generella rekommendationer till er om vad ni ska satsa på för måltid för det är helt individuellt betingat. Vissa (som jag själv) presterar bra mycket bättre så fort en nummerlapp nålas fast på magen jämfört
Viktoria & Johan, det är väldigt svårt att ge generella rekommendationer till er om vad ni ska satsa på för måltid för det är helt individuellt betingat. Vissa (som jag själv) presterar bra mycket bättre så fort en nummerlapp nålas fast på magen jämfört