Quote from Rasmus Olsson on 17 December 2010, 10:19Tänk om Stockholm stad gjorde så med sina entreprenörer. Då kanske det blir en tjock klump på kartan vid alla varma goa fik.
Tänk om Stockholm stad gjorde så med sina entreprenörer. Då kanske det blir en tjock klump på kartan vid alla varma goa fik.
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 10:21tog mig iaf fram rätt så smidigt idag i bara några cm (plogat inatt?) längs Årstaviken, ibland har man tur! 🙂 värre med bilvägarna där det blir trångt i hjulspåren.
tog mig iaf fram rätt så smidigt idag i bara några cm (plogat inatt?) längs Årstaviken, ibland har man tur! 🙂 värre med bilvägarna där det blir trångt i hjulspåren.
Quote from Rasmus Olsson on 17 December 2010, 10:38Längs med den sexfiliga Nynäsvägen som är helt fri från snö, går det gång- och cykelbanor med 10 cm snömodd.
Det märks att staden satsar på miljön!
Längs med den sexfiliga Nynäsvägen som är helt fri från snö, går det gång- och cykelbanor med 10 cm snömodd.
Det märks att staden satsar på miljön!
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 10:56Det där med Sollentuna är lite lustigt, på Järvafältet är det plogat och fint med ett tunnt lager hårdpackad snö men så fort man kommer till vägar som kommunen har ansvar över så är det helt orört, ett dygn har gått och det har inte plogats =)
Det där med Sollentuna är lite lustigt, på Järvafältet är det plogat och fint med ett tunnt lager hårdpackad snö men så fort man kommer till vägar som kommunen har ansvar över så är det helt orört, ett dygn har gått och det har inte plogats =)
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 14:27Sant! Så man får köra i skogen så att det biter lite i påkarna!
Sant! Så man får köra i skogen så att det biter lite i påkarna!
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 14:30Jag tog laggen till jobbet imorse, funkade bättre än cykel en dag som denna =)
Jag tog laggen till jobbet imorse, funkade bättre än cykel en dag som denna =)
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 17:09Lämnade cykeln hemma i morse och tror att det var ett bra beslut. Cyklade däremot hem igår kväll och det var inte särskilt kul. Bra för benmusklerna iofs. Måste dock säga att jag hittills denna vinter varit ganska imponerad av snöröjningen på södra sidan
Lämnade cykeln hemma i morse och tror att det var ett bra beslut. Cyklade däremot hem igår kväll och det var inte särskilt kul. Bra för benmusklerna iofs. Måste dock säga att jag hittills denna vinter varit ganska imponerad av snöröjningen på södra sidan
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 20:09om du inte själv vill utveckla sidan så tipsa eniro, hitta, skidspår.se eller varför inte trafiken.nu så finns det nog snart en uppe.
om du inte själv vill utveckla sidan så tipsa eniro, hitta, skidspår.se eller varför inte trafiken.nu så finns det nog snart en uppe.
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 23:24Tranebergsbron är som vanligt skit, men varför ska det vara lätt när man har en kilometer uppförsbacke... Men annars är vägen Bromma - Centralen ok plogat.
Tranebergsbron är som vanligt skit, men varför ska det vara lätt när man har en kilometer uppförsbacke... Men annars är vägen Bromma - Centralen ok plogat.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 23:38Någon frivillig får väl ordna en hemsida liknande Skriskonätet, där man får lägga in sina observationer och sen är det bara att väöja väg efter den informationen (kanske man ska ta lite hänsyn till vart man ska också).
Någon frivillig får väl ordna en hemsida liknande Skriskonätet, där man får lägga in sina observationer och sen är det bara att väöja väg efter den informationen (kanske man ska ta lite hänsyn till vart man ska också).