Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 23:09Bruse,
Var inte så ego. Det är långt ifrån bara du som ska fram.Det är inte särskilt miljövänligt att skicka ut plogpatruller för ett fåtal cyklisters skull. Då är det garanterat bättre att ni/vi åker kollektivt de få veckor per år vi pratar om. Eller g
Bruse,
Var inte så ego. Det är långt ifrån bara du som ska fram.
Det är inte särskilt miljövänligt att skicka ut plogpatruller för ett fåtal cyklisters skull. Då är det garanterat bättre att ni/vi åker kollektivt de få veckor per år vi pratar om. Eller g
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 23:11Skidor på vintern, cykel på sommaren. Vi bor inte i Italien.
Skidor på vintern, cykel på sommaren. Vi bor inte i Italien.
Quote from Rasmus Olsson on 20 December 2010, 23:16Jag ego? Var det inte jag nyss som tycker det är bedrövligt att gamla med rullatorer, föräldrar med barnvagn eller rullstolsburna inte kommer fram i Stockholmsmodden? Och du tjatar på om din bil du.
Antalet cyklister i Stockholm har ökat med 20% senaste
Jag ego? Var det inte jag nyss som tycker det är bedrövligt att gamla med rullatorer, föräldrar med barnvagn eller rullstolsburna inte kommer fram i Stockholmsmodden? Och du tjatar på om din bil du.
Antalet cyklister i Stockholm har ökat med 20% senaste
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 23:35Bruse,
Vad ska jag välja...att tro att du verkligen inte har tänkt längre eller att du försöker luras?
Få andra lär inbilla sig att det finns 150 000 stockholmare som är intresserade av att cykelpendla vintertid. Så jo, vi är få.Men frågan kvarstår; vil
Bruse,
Vad ska jag välja...att tro att du verkligen inte har tänkt längre eller att du försöker luras?
Få andra lär inbilla sig att det finns 150 000 stockholmare som är intresserade av att cykelpendla vintertid. Så jo, vi är få.
Men frågan kvarstår; vil
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 23:42Är det någon som vet om det är stadsdelarna eller kommunen som bestämmer plogningen i Stockholm? Det verkar som att det gärna missas på gränserna, typ som tranebergsbron. Det är oftast bra plogat både innan och efter bron men bron missas...
För att gör
Är det någon som vet om det är stadsdelarna eller kommunen som bestämmer plogningen i Stockholm? Det verkar som att det gärna missas på gränserna, typ som tranebergsbron. Det är oftast bra plogat både innan och efter bron men bron missas...
För att gör
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 23:48Eftersom det läggs stora summor på att explicit försämra framkomligheten på trottoarerna (genom att salta på snön utan att ploga) så verkar inte pengarna vara problemet - bara vad dom läggs på...
Dessutom får man många års snöröjning för de 60 miljarder
Eftersom det läggs stora summor på att explicit försämra framkomligheten på trottoarerna (genom att salta på snön utan att ploga) så verkar inte pengarna vara problemet - bara vad dom läggs på...
Dessutom får man många års snöröjning för de 60 miljarder
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 14:31seså gossar, inte gnabbas! bara att konstatera att oenighet råder..
sedan vill jag väl ändå påpeka att värst gnälliga, det är vi faktiskt inte, vi som trôr året om. isf skulle vi gett upp för längesen! (i min omgivning är det snarare kollektivtrafikgnäl
seså gossar, inte gnabbas! bara att konstatera att oenighet råder..
sedan vill jag väl ändå påpeka att värst gnälliga, det är vi faktiskt inte, vi som trôr året om. isf skulle vi gett upp för längesen! (i min omgivning är det snarare kollektivtrafikgnäl
Quote from Per Frykholm on 22 December 2010, 11:51Får lov att säga att än så länge håller Stockholms Stad vad de lovar. Skärholmsstråket är en fröjd att cykla på just nu. Plogat hela vägen in till stan, faktiskt "nästan som barmark". 😀
Får lov att säga att än så länge håller Stockholms Stad vad de lovar. Skärholmsstråket är en fröjd att cykla på just nu. Plogat hela vägen in till stan, faktiskt "nästan som barmark". 😀