Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 13:58Gustaf Martinsson: Jag respekterar din ambition att springa snabbt och självklart ska du följa det sätt att träna och tävla som du tror på. Tycker ändå inte mina 2 timmar på halvmaran var så dåligt med tanke på att jag bara hade förberett mig i några veck
Gustaf Martinsson: Jag respekterar din ambition att springa snabbt och självklart ska du följa det sätt att träna och tävla som du tror på. Tycker ändå inte mina 2 timmar på halvmaran var så dåligt med tanke på att jag bara hade förberett mig i några veck
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 15:06Då är en hårt åtdragen slipsknut idealet.
Då är en hårt åtdragen slipsknut idealet.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 15:28Hälsa är att se till helheten. Backar & tuffa intervaller bidrar till progression och leder därmed till ökad tillfredsställelse och pss även till god mental hälsa.
Vill TS uppnå hälsa genom att köra med bromsen i så kan TS fortfarande köpa en banner.
Hälsa är att se till helheten. Backar & tuffa intervaller bidrar till progression och leder därmed till ökad tillfredsställelse och pss även till god mental hälsa.
Vill TS uppnå hälsa genom att köra med bromsen i så kan TS fortfarande köpa en banner.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 12:29Aha, så de som har asthma har sprungit för fort alltså. Hu, bäst att akta sig för att springa snabbt och andas genom munnen...
Aha, så de som har asthma har sprungit för fort alltså. Hu, bäst att akta sig för att springa snabbt och andas genom munnen...
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 13:24Nää, nu kan jag inte hålla mig längre. Har kliat i nätverksfingrarna ända sedan jag började följa den här tråden.
Vad är nästa sak man ska hitta på för att komplicera en så härligt enkel och naturlig sak som löpning? Kanske springa på knäna med benen i l
Nää, nu kan jag inte hålla mig längre. Har kliat i nätverksfingrarna ända sedan jag började följa den här tråden.
Vad är nästa sak man ska hitta på för att komplicera en så härligt enkel och naturlig sak som löpning? Kanske springa på knäna med benen i l
Quote from Elias Engqvist on 13 July 2012, 14:17Tror du inte att det är säkrast att hålla andan ändå?
Tror du inte att det är säkrast att hålla andan ändå?
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 14:51🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 19:17Gasutbyte sker även via anus. Men man skulle kanske undvika just näsan för utandningen i så fall?
Herr Metan på http://www.youtube.com/watch?v=xJaZ4zNaZkM fixar det helt klart. Men räcker bränslet verkligen till en halvmara?
Gasutbyte sker även via anus. Men man skulle kanske undvika just näsan för utandningen i så fall?
Herr Metan på http://www.youtube.com/watch?v=xJaZ4zNaZkM fixar det helt klart. Men räcker bränslet verkligen till en halvmara?
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 20:38Haha, där fick du till det! Vek mig dubbelt. ;o)
Haha, där fick du till det! Vek mig dubbelt. ;o)
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 23:26Anders (+t).
Med en en tändare kan man kanske få till EBK i uppförsbackarna.
Förövrigt vore det intressant med åtminstone någon vetenskaplig undersökning med bara en gnutta bevis för att näsandning skulle vara något mer än bara fjamteri.
Anders (+t).
Med en en tändare kan man kanske få till EBK i uppförsbackarna.
Förövrigt vore det intressant med åtminstone någon vetenskaplig undersökning med bara en gnutta bevis för att näsandning skulle vara något mer än bara fjamteri.