Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 22:24Kanske skall tiläggas att Runners Store har grymt bra Rea priser på nätsajten just nu!! (t+)
www.runnersstore.se
Kanske skall tiläggas att Runners Store har grymt bra Rea priser på nätsajten just nu!! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 13:03Kolla även Svenska prisimport.se. Jag köpte mina senaste ds racer där. Mycket nöjd. (t+)
Kolla även Svenska prisimport.se. Jag köpte mina senaste ds racer där. Mycket nöjd. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 13:26"Startfitness.com är billigast enl senaste Råd och Rön. Jag har själv beställt där och det fungerade otroligt bra!"
Det är nog en sanning med modifikation. Röd & Rön räknar inte med fraktkostnaden. Den är gratis på Wiggle (för dom skor som är med i testet
"Startfitness.com är billigast enl senaste Råd och Rön. Jag har själv beställt där och det fungerade otroligt bra!"
Det är nog en sanning med modifikation. Röd & Rön räknar inte med fraktkostnaden. Den är gratis på Wiggle (för dom skor som är med i testet
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 15:02Köper alla mina Asics-skor på soleobsession.co.uk. Trevlig, bra och snabb service.
Enda gången det krånglat är när det fastnat några dagar i svenska tullen, då fick jag bra hjälp med att tracka paketet.
Skickar rekommenderat paket till Sverige.
Betalade 1
Köper alla mina Asics-skor på soleobsession.co.uk. Trevlig, bra och snabb service.
Enda gången det krånglat är när det fastnat några dagar i svenska tullen, då fick jag bra hjälp med att tracka paketet.
Skickar rekommenderat paket till Sverige.
Betalade 1
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 15:22Håller med Tor om fraktpriset. Jag har köpt via Wiggle. De gånger jag köpt har de varit billigare än Startfitness när frakten räknats med, och jag har tyckt att deras hemsida varit mer överskådlig. Leveransen har skett snabbt utan problem och definitivt m
Håller med Tor om fraktpriset. Jag har köpt via Wiggle. De gånger jag köpt har de varit billigare än Startfitness när frakten räknats med, och jag har tyckt att deras hemsida varit mer överskådlig. Leveransen har skett snabbt utan problem och definitivt m
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 15:40Någon mer som haft problem med att Wiggle inte skickar en vidare till bankens "verified by Visa"-sida efter beställning? Jag försökte två gånger men kom inte vidare någon gång och banken lät inte Wiggle få några pengar så jag fick betala via Paypal iställ
Någon mer som haft problem med att Wiggle inte skickar en vidare till bankens "verified by Visa"-sida efter beställning? Jag försökte två gånger men kom inte vidare någon gång och banken lät inte Wiggle få några pengar så jag fick betala via Paypal iställ
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 16:56www.activinstinct.com kan jag rekommendera oxå. Brukar ha priser i nivå med wiggle, iaf när jag var ute på köperunda sist.
http://www.activinstinct.com kan jag rekommendera oxå. Brukar ha priser i nivå med wiggle, iaf när jag var ute på köperunda sist.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 17:01Man kan tjäna en hel del på att veta vad man vill ha. Börjar man dessutom jämföra t ex löpar-BH och andra prylar som kostar multum i Sverige kan man lätt få 2 för priset av 1.
Man kan tjäna en hel del på att veta vad man vill ha. Börjar man dessutom jämföra t ex löpar-BH och andra prylar som kostar multum i Sverige kan man lätt få 2 för priset av 1.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:11Precis det problemet Karin G beskriver råkade jag ut för med. Jag krusade inte och handlar på startfitness efter det.
När jag jämfört priser (inkl. frakt) så ligger startfitness ungefär en hundring billigare än wiggle, åtminstonde de skor som jag kikat p
Precis det problemet Karin G beskriver råkade jag ut för med. Jag krusade inte och handlar på startfitness efter det.
När jag jämfört priser (inkl. frakt) så ligger startfitness ungefär en hundring billigare än wiggle, åtminstonde de skor som jag kikat p
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 23:09Håller definitivt med om att det gäller att hålla koll på frakten. Förut så hade Startfitness annons med en 10% rabattkod i den svenska tidningen Runners world, men nu var det ett tag sedan som jag såg en sådan bra rabatt. Senaste 2 ggr har jag inhandlat
Håller definitivt med om att det gäller att hålla koll på frakten. Förut så hade Startfitness annons med en 10% rabattkod i den svenska tidningen Runners world, men nu var det ett tag sedan som jag såg en sådan bra rabatt. Senaste 2 ggr har jag inhandlat