Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 15:54Jag upptar ingen personals tid med att prova ett par skor, jag tackar alltid nej till hjälp av butiksanställda om dom frågar. Prövar mina skor och går ut ur butiken, klart!
Skobutikerna i Sverige måste börja inse fakta att vi lever i ett globalt samhäll
Jag upptar ingen personals tid med att prova ett par skor, jag tackar alltid nej till hjälp av butiksanställda om dom frågar. Prövar mina skor och går ut ur butiken, klart!
Skobutikerna i Sverige måste börja inse fakta att vi lever i ett globalt samhäll
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 16:06Hur är det med läsförståelsen?
Hur är det med läsförståelsen?
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 16:07Rätt bra, själv då?
Rätt bra, själv då?
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 16:09Varför ändrar du dina inlägg?
Varför ändrar du dina inlägg?
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 16:12Mattias:
Om du inte gillar de svenska butikerna så borde du ju bojkotta dem helt.
Mattias:
Om du inte gillar de svenska butikerna så borde du ju bojkotta dem helt.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 16:14Ville inte låta spydig eller oförskämd på nått sätt utan mer förklara hur jag menade, därför ändrade jag det.
Ville inte låta spydig eller oförskämd på nått sätt utan mer förklara hur jag menade, därför ändrade jag det.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 16:15Har jag nånstans sagt att jag inte gillar dom svenska butikerna?
Har jag nånstans sagt att jag inte gillar dom svenska butikerna?
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 16:23Klart att du gillar att de håller lager till dig.
Klart att du gillar att de håller lager till dig.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 20:04Man kan ju rationalisera hur mycket man vill, men man kommer inte ifrån att det är jävligt sniket att gå till en sportbutik och prova skor och sedan beställa på internet.
Man kan ju rationalisera hur mycket man vill, men man kommer inte ifrån att det är jävligt sniket att gå till en sportbutik och prova skor och sedan beställa på internet.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 21:43Sist jag gick in i en butik för att smygkika på skor så kom jag ut med ett par vintertights som har varit riktigt bra. Gången tidigare blev jag en berikad med en Haglöfsrygga som är fantastisk att springa med. De lär inte gå under för man är där inne och
Sist jag gick in i en butik för att smygkika på skor så kom jag ut med ett par vintertights som har varit riktigt bra. Gången tidigare blev jag en berikad med en Haglöfsrygga som är fantastisk att springa med. De lär inte gå under för man är där inne och