Quote from Christer Berg on 22 May 2011, 20:16Har en enkel policy, om du upptar personals tid och de hjälper dig hitta en sko som sitter bra så köper jag den där.
De hundralapparna det rör sig om betalar jag för glada fötter och att ha lokala butiker med brett sortiment så man faktiskt kan hitta någ
Har en enkel policy, om du upptar personals tid och de hjälper dig hitta en sko som sitter bra så köper jag den där.
De hundralapparna det rör sig om betalar jag för glada fötter och att ha lokala butiker med brett sortiment så man faktiskt kan hitta någ
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:20Inte när butikerna reducerar utbudet och personal på grund av för dålig försäljning till horderna av nätköpare i butiken.
Inte när butikerna reducerar utbudet och personal på grund av för dålig försäljning till horderna av nätköpare i butiken.
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:28”Går du tillbaka med skorna om de inte är så sköna efter 100 meter?”
Vet inte. Det har aldrig hänt.”När du kan betala mindre på nätet för ett par grymt sköna gratisutprovade skor?”
Ja, om jag tycker att utprovningen i affären är värd mellanskillnaden. S
”Går du tillbaka med skorna om de inte är så sköna efter 100 meter?”
Vet inte. Det har aldrig hänt.
”När du kan betala mindre på nätet för ett par grymt sköna gratisutprovade skor?”
Ja, om jag tycker att utprovningen i affären är värd mellanskillnaden. S
Quote from Christer Berg on 22 May 2011, 20:29Kanske kan bli så i förlängningen men jag har ingen bestämmanderätt över dem eller deras beteende.
Jag kan ju heller inte sticka under stol med att om jag får ett par skor utprovade i butik och vill ha samma skor igen när det är dags att byta så skulle j
Kanske kan bli så i förlängningen men jag har ingen bestämmanderätt över dem eller deras beteende.
Jag kan ju heller inte sticka under stol med att om jag får ett par skor utprovade i butik och vill ha samma skor igen när det är dags att byta så skulle j
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 10:05Christian, så kan du väl inte göra?
Har du en gång varit inne i en butik och provat ett par skor MÅSTE du i all evighet (amen) köpa dina skor från denna butik. Hur ska det annars gå runt för de stackars butiksägarna 😉
Christian, så kan du väl inte göra?
Har du en gång varit inne i en butik och provat ett par skor MÅSTE du i all evighet (amen) köpa dina skor från denna butik. Hur ska det annars gå runt för de stackars butiksägarna 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 10:07Varför är det så dyrt att köpa skor från Löplabbet på nätet om förklaringen till de höga priserna i butiken är att man utnyttjar personal?
Varför är det så dyrt att köpa skor från Löplabbet på nätet om förklaringen till de höga priserna i butiken är att man utnyttjar personal?
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 10:33När man provar skor, även utan hjälp av personalen sliter man faktiskt på skorna, när man tar i dem så smutsas de ner en aning, om man ska hårddra. På en del ställen så har man också för vana att rea provexemplar, att man inte säljer de spar, eller saker
När man provar skor, även utan hjälp av personalen sliter man faktiskt på skorna, när man tar i dem så smutsas de ner en aning, om man ska hårddra. På en del ställen så har man också för vana att rea provexemplar, att man inte säljer de spar, eller saker
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2011, 22:31Är det nån som handlat från "Apex Sports"?
Funkade allt bra?
Är det nån som handlat från "Apex Sports"?
Funkade allt bra?
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 15:38Asså vad kan vara fel med att betala 747kr för ett par Asics 2160 när dom kostar 1600kr i butiken i Sverige. Jag kommer aldrig mer köpa skor från nån butik.
Kanske testa skorna lite för att se om storleken stämmer men annars blir det Startfitness.co.uk/
Asså vad kan vara fel med att betala 747kr för ett par Asics 2160 när dom kostar 1600kr i butiken i Sverige. Jag kommer aldrig mer köpa skor från nån butik.
Kanske testa skorna lite för att se om storleken stämmer men annars blir det Startfitness.co.uk/
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 15:40Har du inte förstått det ännu?
Har du inte förstått det ännu?