Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 17:00Det är mycket som är "hutlöst" i denna tråden.
Det är mycket som är "hutlöst" i denna tråden.
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 17:04Det är det verkligen!
Men det är som vanligt i denna form av trådar, man ser på saker olika och har olika åsikter, Hur mycket man än diskuterar!
Det är det verkligen!
Men det är som vanligt i denna form av trådar, man ser på saker olika och har olika åsikter, Hur mycket man än diskuterar!
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 17:06Jag tycker ändå att du ska argumentera i butiken innan du börjar pröva deras skor.
Vem vet, du blir kanske sponsrad?
Jag tycker ändå att du ska argumentera i butiken innan du börjar pröva deras skor.
Vem vet, du blir kanske sponsrad?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 17:20I Lund ger Team Sportia 15% (gäller ordinarie priser) till alla som har träningskort på Gerdahallen (vilket "halva" Lund har). Stadium, som på flera ställen ligger nästan dörr i dörr, har inget motsvarande. Om man utgår från att båda kedjorna har ungefär
I Lund ger Team Sportia 15% (gäller ordinarie priser) till alla som har träningskort på Gerdahallen (vilket "halva" Lund har). Stadium, som på flera ställen ligger nästan dörr i dörr, har inget motsvarande. Om man utgår från att båda kedjorna har ungefär
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 17:26Anders L:
Läs hela trådet innan du kommentera. Jag uttryckte mig tidigare i trådet om att jag tyckte att det var fel att prova på butik för att sen köpa på nätet.
Anders L:
Läs hela trådet innan du kommentera. Jag uttryckte mig tidigare i trådet om att jag tyckte att det var fel att prova på butik för att sen köpa på nätet.
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 19:44"Hittar man inte den sko man vill ha och som är i rätt storlek ska man väl inte tvingas köpa en som är fel?"
Men om man hittar den sko man vill ha så skall man tvingas att köpa den? Oavsett pris?
"Hittar man inte den sko man vill ha och som är i rätt storlek ska man väl inte tvingas köpa en som är fel?"
Men om man hittar den sko man vill ha så skall man tvingas att köpa den? Oavsett pris?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 19:53Varför provar du skor som du ändå tycker är för dyra och skall inte köpa?
Varför provar du skor som du ändå tycker är för dyra och skall inte köpa?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:03För att jag kan betala mer för ett par grymt sköna skor än för ett par som är mindre sköna.
För att jag kan betala mer för ett par grymt sköna skor än för ett par som är mindre sköna.
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:08Går du tillbaka med skorna om de inte är så sköna efter 100 meter?
Att gå runt i butiken ger inte en så stor erfarenhet av hur skorna är efter 100 meter eller 1 km.
Går du tillbaka med skorna om de inte är så sköna efter 100 meter?
Att gå runt i butiken ger inte en så stor erfarenhet av hur skorna är efter 100 meter eller 1 km.
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:09När du kan betala mindre på nätet för ett par grymt sköna gratisutprovade skor?
Våga ta steget fullt ut och bojkotta både svenska dyra butiker och deras gratis utprovning!
När du kan betala mindre på nätet för ett par grymt sköna gratisutprovade skor?
Våga ta steget fullt ut och bojkotta både svenska dyra butiker och deras gratis utprovning!