Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 16:01Var det inte någon som hävdade att de tjänade massor redan?
Var det inte någon som hävdade att de tjänade massor redan?
Quote from Camilla Höög on 22 May 2011, 16:07I så fall är det inte något problem med att folk provar skor i butiken och sedan handlar på nätet. Vi diskuterar ett icke-problem 🙂
I så fall är det inte något problem med att folk provar skor i butiken och sedan handlar på nätet. Vi diskuterar ett icke-problem 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 16:11Nu är det med viss sannolikhet inte alla som tjänar "massor" i den branschen.
Konstigt att det gnälls över att det inte finns butiker med fullt sortiment vid varje mjölkbord i Sverige. Det borde vara en lysande affär.
Nu är det med viss sannolikhet inte alla som tjänar "massor" i den branschen.
Konstigt att det gnälls över att det inte finns butiker med fullt sortiment vid varje mjölkbord i Sverige. Det borde vara en lysande affär.
Quote from Jonny Persson on 22 May 2011, 16:16Så det är ok att stjäla från de som tjänar mycket?
Så det är ok att stjäla från de som tjänar mycket?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 16:25Stjäla är ett starkt ord.
Nästan lite desperat och ogenomtänkt att använda det ordet i den här debatten. Förhoppningsvis så är det inte någon här på forumet som stjäl skor.
Stjäla är ett starkt ord.
Nästan lite desperat och ogenomtänkt att använda det ordet i den här debatten. Förhoppningsvis så är det inte någon här på forumet som stjäl skor.
Quote from Jonny Persson on 22 May 2011, 16:29Jörgen: Tvärtom så är det väldigt genomtänkt. Ett exempel. Om en butik blir tvungen att anställa 5 personer i stället för 4 för att kunna serva att var femte besökare kommer in för att ta tid för utprovning så haltar inte liknelsen. Det ger en merkostnad
Jörgen: Tvärtom så är det väldigt genomtänkt. Ett exempel. Om en butik blir tvungen att anställa 5 personer i stället för 4 för att kunna serva att var femte besökare kommer in för att ta tid för utprovning så haltar inte liknelsen. Det ger en merkostnad
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 16:29Förklara vad du räknar som "Hutlösa marginaler"?
Förklara vad du räknar som "Hutlösa marginaler"?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 16:45@Niclas I:
Vilken smart jämförelse du slog till med måste jag påpeka, På vilket sätt är det att sno skorna om jag provar skor i butik (UTAN att uppta ens 1 minut av någon butikanställds tid) och sedan gå hem och beställa ?
På vilket sätt utnyttjar jag b
@Niclas I:
Vilken smart jämförelse du slog till med måste jag påpeka, På vilket sätt är det att sno skorna om jag provar skor i butik (UTAN att uppta ens 1 minut av någon butikanställds tid) och sedan gå hem och beställa ?
På vilket sätt utnyttjar jag b
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 16:49Då kan du fortfarande fråga om lov och argumentera i butiken för ditt egenartade synsätt på deras verksamhet.
Lycka till.
Då kan du fortfarande fråga om lov och argumentera i butiken för ditt egenartade synsätt på deras verksamhet.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 16:55Varsågod och tyck som du vill, så tycker jag som jag vill!
Visst är man gjord av pengar så kan man väl stå i butik och prova för att sedan köpa skor för hutlösa priser!
Det verkar bara vara skor som det är denna prisskillnad på, inget annat i deras sort
Varsågod och tyck som du vill, så tycker jag som jag vill!
Visst är man gjord av pengar så kan man väl stå i butik och prova för att sedan köpa skor för hutlösa priser!
Det verkar bara vara skor som det är denna prisskillnad på, inget annat i deras sort