Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninghandla skor på nätet,,oj oj oj
You need to log in to create posts and topics.

@David

Troligtvis så kommer personalen på butiken inte tycka att det är okej, eftersom att dom vill sälja skor!

Jag utnyttjar att man får prova skor i deras butik, ja.
Då vill jag att du berättar för mig hur man skall göra när man köper skor från nätet,

Jag har handlat ett antal skor/kläder/prylar på nätet-postorder genom åren utan att testa dom först.
Ibland blir det rätt o ibland fel. Då säljer jag de som blir FEL.

David: Det var ett lysande förslag att fråga om det är ok att prova för att sen handla på nätet!

Det är väl inte konstigare än att smita in på en restaurang under löprundan och fråga om man kan få låna toaletten. Eller att fråga de andra i kön om det är

Punkt.

Frågetecken.

@

Rent objektivt sett finns det inget som är rätt lr fel.

Förmodligen tycker man samma sak om skoinköp som man tycker om att t.ex. bläddra i tidningen i affären utan att ha en tanke på att köpa den.

Lite OT kanske men det är väl precis samma sak för datah

Jag tycker det är rätt skönt att beställa från nätet. Nästan så jag kan tänka mig att betala mer för det eftersom jag även spar tid och pengar (resekostnad/resetid till dessa skobutiker, samt väntande på personal). Vet man vad man ska ha så är det effekti

"Då vill jag att du berättar för mig hur man skall göra när man köper skor från nätet, om man enligt dig inte ska testa skorna först!"

Då vill jag att du ska berätta för mig hur jag ska kunna köra en Ferrari utan att sno den, för jag har ju inte råd att

Det finns många nackdelar med att handla i butik.
Det är väldigt mycket dyrare än att handla på nätet. Man blir utsatt för en massa säljsnack som ofta innehåller en hel del struntprat. Man kan känna sig pressad att köpa efter att ha provat några skor. Det