Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 19:59Hur kan ni utifrån den notisen hävda att bilisten är en idiot?
Nu ska vi se. Bilisten är en idiot;) Ja se där det gick ju rätt så bra det där. Och varför då? Jo för att bilisten inte stannade för att ta reda på hur det gick med cyklisten. Då kan man , ty
Hur kan ni utifrån den notisen hävda att bilisten är en idiot?
Nu ska vi se. Bilisten är en idiot;) Ja se där det gick ju rätt så bra det där. Och varför då? Jo för att bilisten inte stannade för att ta reda på hur det gick med cyklisten. Då kan man , ty
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:01Den där P. ... han går från klarhet till klarhet.
Den där P. ... han går från klarhet till klarhet.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:23Det verkar ju som att han har stannat tillräckligt länge för att uppfatta att cyklisten var hotfull. Så jag för min del tänker nog låta det vara osagt vem av dem som var mest idiotisk utan att veta mer än det som står i den artikeln.
Det verkar ju som att han har stannat tillräckligt länge för att uppfatta att cyklisten var hotfull. Så jag för min del tänker nog låta det vara osagt vem av dem som var mest idiotisk utan att veta mer än det som står i den artikeln.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:38En 87-åring tycker väl att en mörkhyad som gapar (av smärta) är ett hot. Jag menar inte att cyklisten var mörkhyad, bara att 87-åringar har mycket för sig i fantasien som gör livet hotfullt.
Djäveln ska inte ha körkortet. Idiot eller inte, ska han inte h
En 87-åring tycker väl att en mörkhyad som gapar (av smärta) är ett hot. Jag menar inte att cyklisten var mörkhyad, bara att 87-åringar har mycket för sig i fantasien som gör livet hotfullt.
Djäveln ska inte ha körkortet. Idiot eller inte, ska han inte h
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:50Framgår det någonstans vem som var vållande?
Framgår det någonstans vem som var vållande?
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 22:02Den har nog väldigt mycket fantasi och/eller fördomar som uttalar sig säkert och starkt om andra i en fråga där man vet väldigt lite.
Den har nog väldigt mycket fantasi och/eller fördomar som uttalar sig säkert och starkt om andra i en fråga där man vet väldigt lite.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 22:02Ånyo, antag er gamla mamma i bil, ute och kör bil. Något händer. Tar ni ställning för mamma eller tycker ni genast att cyklisten har rätt what fuck so ever?
Ånyo, antag er gamla mamma i bil, ute och kör bil. Något händer. Tar ni ställning för mamma eller tycker ni genast att cyklisten har rätt what fuck so ever?
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 09:56Oavsett om det är min gamla mamma eller ej, om hon kör på en cyklist så ser jag det som hennes fel. Om cyklisten kör på henne, ser jag det som hans fel (bägge under förutsättning att det finns stöd för det i den för situationen gällande trafikregeln). Men
Oavsett om det är min gamla mamma eller ej, om hon kör på en cyklist så ser jag det som hennes fel. Om cyklisten kör på henne, ser jag det som hans fel (bägge under förutsättning att det finns stöd för det i den för situationen gällande trafikregeln). Men
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 12:29Fakta (enligt notisen i tidningen):
Bilist kör på cyklist. Bilisten uppfattar cyklisten som hotfull. Bilisten väljer att lämna olycksplatsen för att istället anmäla sig på polisstationen.Slutsats: Bilisten är en rasistisk idiot och "djävel" med livlig f
Fakta (enligt notisen i tidningen):
Bilist kör på cyklist. Bilisten uppfattar cyklisten som hotfull. Bilisten väljer att lämna olycksplatsen för att istället anmäla sig på polisstationen.
Slutsats: Bilisten är en rasistisk idiot och "djävel" med livlig f
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 13:01Seriöst, om du var ansatt av någon som du uppfattade som hotfull och aggressiv, skulle du sitta kvar i bilen och "låsa dörren" och då på något sätt känna dig trygg? Hade han gjort det hade han ju verkligen varit en idiot på riktigt.
Seriöst, om du var ansatt av någon som du uppfattade som hotfull och aggressiv, skulle du sitta kvar i bilen och "låsa dörren" och då på något sätt känna dig trygg? Hade han gjort det hade han ju verkligen varit en idiot på riktigt.