Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 18:02Ett knytnävsslag är fullständigt tillräckligt för att döda någon, mer så i så hög ålder. Och självklart är det rimligt att avlägsna sig om man har anledning att tro att det är risk för det.
Ett knytnävsslag är fullständigt tillräckligt för att döda någon, mer så i så hög ålder. Och självklart är det rimligt att avlägsna sig om man har anledning att tro att det är risk för det.
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 18:04Det är säkert fullt tillräckligt att nudda någon cyklist med bilen för att cyklisten ska vurpa och dö också.
Det är säkert fullt tillräckligt att nudda någon cyklist med bilen för att cyklisten ska vurpa och dö också.
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 18:08Det kan cyklisten säkert t.o.m klara alldeles själv.
Det kan cyklisten säkert t.o.m klara alldeles själv.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 16:15Oj då nu blir mina armbågar kändisar ... men svårt att nå med dem genom plåt och rutor från cykeln, särskilt från cykeln när bilen är vänsterstyrd.
Dessutom blir väl jag bötfälld som hotfull.
Oj då nu blir mina armbågar kändisar ... men svårt att nå med dem genom plåt och rutor från cykeln, särskilt från cykeln när bilen är vänsterstyrd.
Dessutom blir väl jag bötfälld som hotfull.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 16:49När det gäller bryt om lagen så tycker jag det kan vara befogat ibland som cyklist.
Jag cyklar ca ½ mil om dag på väg till och från tåget på fyrfiliga vägar med mycket trafik. Oftast känns det säkrare att cykla så fort det är klart och korsande väg har
När det gäller bryt om lagen så tycker jag det kan vara befogat ibland som cyklist.
Jag cyklar ca ½ mil om dag på väg till och från tåget på fyrfiliga vägar med mycket trafik. Oftast känns det säkrare att cykla så fort det är klart och korsande väg har
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 11:20Jag är inte snabb precis. Men det är fan inte många bilar som kör ifrån mig efter ett stopp vid ett trafikljus. Nä då är dom pucktvåa. Sen att dom kör om efter ett tag är en annan sak. Men fasen inte vid "startögonblicket." Ffa om jag har en "rullstart"/
Jag är inte snabb precis. Men det är fan inte många bilar som kör ifrån mig efter ett stopp vid ett trafikljus. Nä då är dom pucktvåa. Sen att dom kör om efter ett tag är en annan sak. Men fasen inte vid "startögonblicket." Ffa om jag har en "rullstart"/
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 11:34P,
Det var uppenbarligen inte din bil så varför du tror att det är ok att klänga på andras prylar känns aningen ovisst. I min värld frågar man om lov innan man på något sätt använder sig av andras saker och får man inte lov så låter man bli.
Ytterst osäk
P,
Det var uppenbarligen inte din bil så varför du tror att det är ok att klänga på andras prylar känns aningen ovisst. I min värld frågar man om lov innan man på något sätt använder sig av andras saker och får man inte lov så låter man bli.
Ytterst osäk
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 11:02Precis Fredrik, precis.
Men avseende min balans så tror jag att jag kan lugna dig. Den är mer än väl godkänd. Kanske tom mycket väl godkänd.
Vänligen
P.
Precis Fredrik, precis.
Men avseende min balans så tror jag att jag kan lugna dig. Den är mer än väl godkänd. Kanske tom mycket väl godkänd.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 11:11Låter obalanserat att hänga på andras prylar.
Låter obalanserat att hänga på andras prylar.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 11:17Mycket möjligt Fredrik. Man faktum kvarstår att jag lutade mig mot bilen och det går inte att ändra på. Sen kanske det är så att Jag har mognat som människa sedan detta hände, vad vet jag? Känns så i alla fall.
Men i princip så lutar jag mig mot alla sta
Mycket möjligt Fredrik. Man faktum kvarstår att jag lutade mig mot bilen och det går inte att ändra på. Sen kanske det är så att Jag har mognat som människa sedan detta hände, vad vet jag? Känns så i alla fall.
Men i princip så lutar jag mig mot alla sta