Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHasselmusöron
You need to log in to create posts and topics.

Då skulle du nog avsky mina sladdade lurar som jag springer med nu, eftersom det är handsfreelurar egentligen. Det enda som inte ramlar ur mina små öron och som överlevt mer än några veckor. 🙂

Men jag gnäller inte, man hör ju vilken artist det är i all

Jag har också svettat sönder x antal hörlurar, ett gäng med mp3-spelare och nu senast, min mobiltelefon (jag hade ingen armhållare då utan satte fast mobilen med sport-bh-bandet (#) ), så jag vet hur det kan vara. 🙂

På tal om ljud, så tycker jag att de

Sylvia, nu löste du nog ett av de stora mysterierna i mitt liv. Jag kommer inte överens med androiden jag springer med, jag avskyr den och har svurit ve och förbannelse över den. Den är obegriplig och besvärlig tycker jag. Jag rör den inte om jag inte mås

Min Sony Experia gör det iallafall! 😀

Jag har en Marshall-högtalare hemma, med grymt bra ljud, som jag använder ihop med Spotify på mobilen och även där reagerar mobilen efter ett tag - den sänker ljudnivån och tycker att jag har lyssnat på hög musik lä

Så irriterande teknik kan vara, men det är ju skönt i alla fall att det inte var något fel i alla fall 😀

Jag har använt mina Koss The Plug under hjälmen när jag kört hoj, så de tycker jag är väldigt bra på att dämpa yttre ljud och och samtidigt leverera utan att behöva ha på hög volym. De har funkat sedan 90 talet! Ser ut som de illbatting länkade till. Man

Sylvia och Annica...att skylla på android verkar lite ologiskt. Nog snarare just den telefonmodellen. Borde ju finnas en inställning till den funktionen kan jag tycka. Har aldrig hört talas om den funktionen tidigare.

Kanske detta kan vara ett förslag An

Running Cloud, lite vill jag höra av omgivningen ja, det har du helt rätt i. Annars får man ju en mindre infarkt varenda gång man blir upphunnen av någon 🙂

Franz, jag har inte Sony dock. Den gemensamma nämnaren är Android, det skulle inte förvåna mig o

Franz, jag säger bara vilken liten egenhet min Xperia V har.

Jag "skyller" inte på androidmobiler för dem vet jag inget om alls. 🙂

Min Xperia Z3 Compact beter precis sig likadant.
Och nej, det finns ingen inställning till den funktionen..

Hur lattjo-lajban är det att helt plötsligt mitt i ett pass lyssna på dödsmetall på halva volymen? :@
Dumma den. Dumma, dumma den.

EDIT säger att