Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHasselmusöron
You need to log in to create posts and topics.

Franz, har du testat dom med iPhone? Har märkt att vissa lurar har knappar som inte funkar fullt med iPhone

Har hört om många funktioner som är lite krångligare med Apple. 😉

Nej jag har kört med en gammal Samsung modell stöt- och fukttålig.

Men det är en smartphone du kör? Inte givet mtp att löpare inte behöver en massa appar kanske? 🙂

Ja det är sant, det tänkte jag inte på.
Det går ju faktiskt fortfarande både köpa och använda knappmobil. Dock är jag inte så säker på om Samsung gjort annat än smartphone. Spelar noll roll.
Hur som helst. Visst är det så. Jag har använt mig av en smartph

Deras GT-E1200 är superpraktisk om man bara behöver kunna ringa och SMS:a men den kan absolut inget annat, och jag är osäker på stöttåligheten.

De där lurarna klurar jag fortfarande på, det är ju praktiskt med knapparna på sladden också. Gillade du ljud

Ljudet...hmm ja kanske 6-7 på den 10-gradiga Richterskalan, där 10 får representera perfekt ljud av denna typ av hörlurar. Ej inkluderat utanpåsittande.
Basen är lite tanig, har inte orkat ställa in någon EQ iofs. Mest nöjd med att de sitter kvar. Ljudet

Oj så pass bra alltså? Jag brukar nöja mig med 3-4, allt annat är en glad överraskning 😀

Det är synd att man inte kan få klämma på lurarna före köp, de flesta ligger ju inpackade i inbrottssäkra förpackningar. Det blir väldigt mycket grisen i säcken när

Det blir det verkligen. Vet inte hur många olika par lurar jag köpt och provat. En gång så faktiskt fick jag butiken gå med på att jag kunde lämna tillbaka lurarna eftersom de inte alls fungerade som utlovat.
Elgiganten brukar oxå vara ganska så tillmötes

Sist jag köpte hörlurar så frågade jag i butiken, och de öppnade faktiskt förpackningen så jag fick testa både passform och ljud. Det gör troligen inte alla, men kan vara värt att fråga.

Det var kundservice det! Det vore ju trevligt om alla vore så tillmötesgående 🙂

Eller, det kanske de är. Jag har, erkännes, aldrig frågat faktiskt. Det kanske jag borde 🙂