Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHasselmusöron
You need to log in to create posts and topics.

Jag förstår...jag ska alltså inte köra en Xperia nästa gång jag ordnar med ny telefon. 🙂
Att volymen skulle sänkas kraftigt skulle få mig att flippa ur. Minst lika irriterande som när lurarna trillar ur öronen hela tiden.

FWIW, min LG med Android sänker inte "mitt it". Om jag vill dra upp den över en viss nivå så frågar den om jag tycker att det är en bra idé (typ), men den lägger sig inte i efter det.

(Ja, jag har faktiskt sprungit med musik från mobilen 2-3 gånger - när

Ingen av mina tidigare Androider har sänkt mitt i en låt, utan funkar som Tibor beskriver.
Det är väl i grunden bra att skydda öronen från höga ljud.

Om det blir ett glapp så kan ju mobilen uppfatta det som att en kontakt nyss satts i och då kanske det b

😀 Skönt att ha det fastslaget illbatting(Sony thing)

Var tvungen att testa med lite tunggungreggae, Live at the Roxy och det måste vara lite mer för känsliga öron eftersom min Samsung S5 pausade och sänkte volymen vid urdragen plugg, visserligen bara ne

Den skärmbilden känner jag igen. Ja, så ser det ut när volymen sänks på Xperian. Fast jag höjer igen. 🙂

Bobban funkar alltid.
På tal om reagge lyssnade jag igår på Rocky Dawunis nya platta Branches of the Same Tree. Han är just nu på Europaturné och spelade på Loppen i fredags.
Lite i Bobbans anda, fast något "snällare".

Om ni (av någon anledning) vill pro

Svårt att springa till bara, jag springer oftast i takt till den musik jag lyssnar på så vals och lita andra musikstilar går inte såvida jag inte vill ge intryck av att vara skadeskjuten i benet eller något 🙂

Lite sent i diskussionen kanske, men vill i alla fall tipsa om "Sennheiser PMX686".
Jag har haft föregångaren väldigt länge nu och fullständigt älskar dem.
Sitter kanonbra och stänger inte ute omgivningsljudet nämnvärt.
PMX686G (Android?) & PMX686i (Ipho

Tack för tipset! Bra att de finns på Webhallen också, jag är stadig kund där 😀

Här kommer min recension av The Hoop by Coloud
http://www.microsoft.com/sv-se/mobile/tillbehor/wh-610/

De sitter kvar. Dra på trissor. Det är första gången som jag inte tappat ur en plupp, inte en endaste gång hittills.
Plupparna i sig är ganska stora oc