Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 11:36Tack för alla vänliga och uppmuntrande ord! Jag lovar att tänka på det ni skrivit under loppet och avlägga rapport i kväll.
Tack för alla vänliga och uppmuntrande ord! Jag lovar att tänka på det ni skrivit under loppet och avlägga rapport i kväll.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 12:19hej heje heja!
hej heje heja!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 14:11Åh, vad jag längtar efter min lillebror nu!
Åh, vad jag längtar efter min lillebror nu!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 20:47Dags att avsluta med att konstatera att syrran fixade loppet på 2:37:17 och sprang ganska jämnt och bra.
Glöm nu inte bort alla andra systras, grannar, arbetskamrater och övriga som kämpar och som behöver all vår uppmuntran.
Grattis syrran! Och alla and
Dags att avsluta med att konstatera att syrran fixade loppet på 2:37:17 och sprang ganska jämnt och bra.
Glöm nu inte bort alla andra systras, grannar, arbetskamrater och övriga som kämpar och som behöver all vår uppmuntran.
Grattis syrran! Och alla and
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:07Stockholm Halvmaraton 2010. Yes! Jag klarade det. Toppen väder, det var skönt med solen i ryggen på Norr Mälarstrand och en klarblå himmel bakom stadshuset. Där mötte jag den första löparen som redan gått i mål men hejade på mig. Gick på Södermalm, det va
Stockholm Halvmaraton 2010. Yes! Jag klarade det. Toppen väder, det var skönt med solen i ryggen på Norr Mälarstrand och en klarblå himmel bakom stadshuset. Där mötte jag den första löparen som redan gått i mål men hejade på mig. Gick på Södermalm, det va
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:13Härligt jobbat!! (t+) Grattis!!
Härligt jobbat!! (t+) Grattis!!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:27Bra jobbat, sprang du snyggt?:-)
Bra jobbat, sprang du snyggt?:-)
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:30Jag tror inte att det var så illa, jag försökte distrahera åskådarna med mitt bländande leende när det kändes tungt 😀 Bilder kommer om två dagar...
Jag tror inte att det var så illa, jag försökte distrahera åskådarna med mitt bländande leende när det kändes tungt 😀 Bilder kommer om två dagar...
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:33Du är grym du Camilla!!!! Bra sprungit!!!! 😀
Du är grym du Camilla!!!! Bra sprungit!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:00jag sprang in på 2.38.54 så kanske var du som skulle varit hare åt mig???
jag sprang in på 2.38.54 så kanske var du som skulle varit hare åt mig???