Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:02Vi får diskutera det till nästa år 😉 Bra kämpat!
Vi får diskutera det till nästa år 😉 Bra kämpat!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:17precis- har precis anmält mig till nästa år:) vi ses väl där???
precis- har precis anmält mig till nästa år:) vi ses väl där???
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:17detsamma till dig! grymt jobbat!!!
detsamma till dig! grymt jobbat!!!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:19Oj då, du är snabbt. Låt mig sova på saken, måste fungera med schemaplanering på jobbet oxå.
Oj då, du är snabbt. Låt mig sova på saken, måste fungera med schemaplanering på jobbet oxå.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:41hör av dig om du bestämmer dig för att köra- då kanske vi kan träna ihop ngn gång 🙂
hör av dig om du bestämmer dig för att köra- då kanske vi kan träna ihop ngn gång 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 16:23Lägger du schema årsvis?
Lägger du schema årsvis?
Quote from ellen olsson on 12 September 2010, 20:00Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:09Tack Fredrik!
Otto, jag måste ju flagga för att det är så mitt liv är just nu. Men det kanske vore nåt att testa- schemaläggning för hela 2011 😉
Tack Fredrik!
Otto, jag måste ju flagga för att det är så mitt liv är just nu. Men det kanske vore nåt att testa- schemaläggning för hela 2011 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 23:39Du bör väl redögöra med din PT också...
Du bör väl redögöra med din PT också...
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:40Givetvis! Vi hann inte med att snacka om det på festen i går, får planera träning- och tävlingsupplägg.
Givetvis! Vi hann inte med att snacka om det på festen i går, får planera träning- och tävlingsupplägg.