Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:15Så, nu har bilderna kommit. Jag ser glad ut på de flesta bilderna. Men jag tror jag måste göra nåt åt löpstilen.....
http://www.marathonfoto.com/order_my_photos.cfm?RaceOID=23572010M1&LastName=BLOMQUIST&BibNumber=26238&Language=it&Mailing=25075&BFI=kb63
Så, nu har bilderna kommit. Jag ser glad ut på de flesta bilderna. Men jag tror jag måste göra nåt åt löpstilen.....
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:17Härliga bilder Camilla!!!!!
Förresten, har ni startat med PRISS på ortopeden på Södersjukhuset? Såg nämligen att ni var med....
Härliga bilder Camilla!!!!!
Förresten, har ni startat med PRISS på ortopeden på Södersjukhuset? Såg nämligen att ni var med....
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:21🙂 gulligaste brorsan i stan. Grattis till det Camilla. 🙂
🙂 gulligaste brorsan i stan. Grattis till det Camilla. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:30@ Lina, nähä det ordet har jag aldrig hört talas om eller sett på intranätet.
Vi vårdar bara akuta patienter, har det att göra med elektiv vård?
@ Lina, nähä det ordet har jag aldrig hört talas om eller sett på intranätet.
Vi vårdar bara akuta patienter, har det att göra med elektiv vård?
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:38Aha, bara akuta! Vi har akuta och elektiva.
Ja, står för Protesrelaterade infektioner skall stoppas.... Så, ja, det blir ju endast elektivt! 😀
Aha, bara akuta! Vi har akuta och elektiva.
Ja, står för Protesrelaterade infektioner skall stoppas.... Så, ja, det blir ju endast elektivt! 😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:49Fast det är ju ibland valet även för akuta i alla fall här hos oss. Men det kanske har att göra med information och förberedelser inför op.
PS. vi har leanat.... DS
Fast det är ju ibland valet även för akuta i alla fall här hos oss. Men det kanske har att göra med information och förberedelser inför op.
PS. vi har leanat.... DS
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 21:52Jo, så är det ju - men fokus på elektiva.
Aha, lean... De har börjat på USIL (i Lund) och vi är väl på G även i Malmö...
Fungerar det bra? Ska ju vara sååå bra.... eller?
Jo, så är det ju - men fokus på elektiva.
Aha, lean... De har börjat på USIL (i Lund) och vi är väl på G även i Malmö...
Fungerar det bra? Ska ju vara sååå bra.... eller?
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:00Jag anser att det alltid finns en utvecklingspotential i alla frågor.
Jag anser att det alltid finns en utvecklingspotential i alla frågor.