Quote from Jonny Persson on 13 December 2012, 09:48Det är väldigt dåligt med märkta spår som inte används av skidåkare nu. Det finns småstigar att använda men då krävs lokalkännedom eller orienteringskarta. Jag misstänker att TEC-gänget kommer att använda sig av reservbanan för TEC så att dom inte sabbar
Det är väldigt dåligt med märkta spår som inte används av skidåkare nu. Det finns småstigar att använda men då krävs lokalkännedom eller orienteringskarta. Jag misstänker att TEC-gänget kommer att använda sig av reservbanan för TEC så att dom inte sabbar
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 10:29Tack Mackan, då blir det en tur på Vallentunas småvägar.
Tack Mackan, då blir det en tur på Vallentunas småvägar.
Quote from Jonny Persson on 13 December 2012, 10:34Det är nog lättare! Men annars finns ju TEC-gängets provlöpning av banan och det är en väldigt trevlig runda även om dom använder reserven.
Det är nog lättare! Men annars finns ju TEC-gängets provlöpning av banan och det är en väldigt trevlig runda även om dom använder reserven.
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 13:26Ja..., det är trickigt nu. Själv känner jag bara till stigarna där det är skidspår. Jag var ute förra helgen, hamnade bl. a. några km precis bakom skidspårsmaskinen (jag springer naturligtvis inte *i* skidspåren).
Jag är tveksam till att man kan kalla de
Ja..., det är trickigt nu. Själv känner jag bara till stigarna där det är skidspår. Jag var ute förra helgen, hamnade bl. a. några km precis bakom skidspårsmaskinen (jag springer naturligtvis inte *i* skidspåren).
Jag är tveksam till att man kan kalla de
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 13:56Då är det alltså TEC-gängets runda som gäller i helgen om man önskar social samvaro i samband med löpning.
Tibor - plan för nästa gång?
Då är det alltså TEC-gängets runda som gäller i helgen om man önskar social samvaro i samband med löpning.
Tibor - plan för nästa gång?
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 19:28Och själv sitter jag framför datorn och tycker att livet är surt - ingen löpning pga ryggskott igår... Nåja, kanske, kanske blir det löpning i helgen, men knappast långt. Hade tyckt det varit superkul med en tremilarunda på TEC-banan, men måste avböja...
Och själv sitter jag framför datorn och tycker att livet är surt - ingen löpning pga ryggskott igår... Nåja, kanske, kanske blir det löpning i helgen, men knappast långt. Hade tyckt det varit superkul med en tremilarunda på TEC-banan, men måste avböja...
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 13:22Så länge det är snö så är jag en smula lost, är jag rädd. De enda spår jag kan är just dom där det är skidspår. Och det känns inte springbart i grupp Det är knappt att man kan springa ensam, på skrå vid sidan av det plogade skidspåret.
Det vore toppen om
Så länge det är snö så är jag en smula lost, är jag rädd. De enda spår jag kan är just dom där det är skidspår. Och det känns inte springbart i grupp Det är knappt att man kan springa ensam, på skrå vid sidan av det plogade skidspåret.
Det vore toppen om
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 11:40Jag skakar liv i den här tråden igen - även om jag den här gången inte är ute efter skogslöpning.
Är det nån som har lust att sällskapa på ett lugnt långpass på sisådär 30 km lördag den 5 oktober? Jag räknar med att hålla ett tempo mellan 6:15 och 6:30 o
Jag skakar liv i den här tråden igen - även om jag den här gången inte är ute efter skogslöpning.
Är det nån som har lust att sällskapa på ett lugnt långpass på sisådär 30 km lördag den 5 oktober? Jag räknar med att hålla ett tempo mellan 6:15 och 6:30 o
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 13:59Johanna Lu,
Trevligt! Jag tror dock inte att jag kommer att ha lust med 30 km asfalt när det fortfarande går bra att springa i skogen, men man vet aldrig! Jag noterar i kalendern och så ser jag fram emot något pass i skogen efter Frankfurt maraton!
Du kan
Johanna Lu,
Trevligt! Jag tror dock inte att jag kommer att ha lust med 30 km asfalt när det fortfarande går bra att springa i skogen, men man vet aldrig! Jag noterar i kalendern och så ser jag fram emot något pass i skogen efter Frankfurt maraton!
Du kan
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 14:43Ja, det vore kul med en repris (eller möjligen annan sträcka) av Skavlöten/Täby IP nån gång i november. Och själv lufsar jag också helst i skogen, men just nu tillåter inte långpassen det så jag får nöta på.
Ja, det vore kul med en repris (eller möjligen annan sträcka) av Skavlöten/Täby IP nån gång i november. Och själv lufsar jag också helst i skogen, men just nu tillåter inte långpassen det så jag får nöta på.