Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 16:49(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 18:18Jag kommer nog dyka upp och göra ett försök trots allt. Imorgon nöjer jag mig dock som jag sade tidigare med 15km i lugnt tempo. Hade gärna sprungit hela Tour de Täby, det var ju det som var tanken med hela "eventet" men under omständigheterna så lär inte
Jag kommer nog dyka upp och göra ett försök trots allt. Imorgon nöjer jag mig dock som jag sade tidigare med 15km i lugnt tempo. Hade gärna sprungit hela Tour de Täby, det var ju det som var tanken med hela "eventet" men under omständigheterna så lär inte
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 18:36Tibor,
Om det bara blir du och jag (Mackan försvinner ju snabbt ifrån oss om han håller 5 min/km-tempo), som vill köra 27 km, så kanske vi gör klokast i att byta till 15 km... Annars har de andra hunnit fika klart när vi kommer, såvida de inte fikar läää
Tibor,
Om det bara blir du och jag (Mackan försvinner ju snabbt ifrån oss om han håller 5 min/km-tempo), som vill köra 27 km, så kanske vi gör klokast i att byta till 15 km... Annars har de andra hunnit fika klart när vi kommer, såvida de inte fikar läää
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 19:46Jenny,
Jag känner att jag behöver en långkörare efter veckans kortisar, och jag känner mig pigg i benen. Så då jag hänger med Mackan och ev andra i snabb-gruppen. 5-tempo är nästan vad jag håller på långpassen. Sen får vi se hur länge fikat efteråt pågår,
Jenny,
Jag känner att jag behöver en långkörare efter veckans kortisar, och jag känner mig pigg i benen. Så då jag hänger med Mackan och ev andra i snabb-gruppen. 5-tempo är nästan vad jag håller på långpassen. Sen får vi se hur länge fikat efteråt pågår,
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 18:19Fem löpare dök upp till dagens helglöpning i Täbys skogar. Tibor och Mackan körde 27 km, men skulle hålla 5 min/km-tempo, trots den kuperade terrängen. Jag valde därför att hänga med Johanna och Kurt på 15 km-rundan, som nog "bara" var 14,5 km. Superskönt
Fem löpare dök upp till dagens helglöpning i Täbys skogar. Tibor och Mackan körde 27 km, men skulle hålla 5 min/km-tempo, trots den kuperade terrängen. Jag valde därför att hänga med Johanna och Kurt på 15 km-rundan, som nog "bara" var 14,5 km. Superskönt
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 18:37Noll koll alltså, men det var trevligt.
Tack för inspirerande sällskap!
Noll koll alltså, men det var trevligt.
Tack för inspirerande sällskap!
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 18:55Kul att det blev bra väder för er!
Vid halv 9 hade jag tagit fram alla kläder och börjat byta om men jag lät förnuftets röst tala och hoppade i morgonrocken igen. Förnuftet förklarade för mig att "eftersom du varit magsjuk i veckan och eftersom du nu är
Kul att det blev bra väder för er!
Vid halv 9 hade jag tagit fram alla kläder och börjat byta om men jag lät förnuftets röst tala och hoppade i morgonrocken igen. Förnuftet förklarade för mig att "eftersom du varit magsjuk i veckan och eftersom du nu är
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 21:34Det var riktigt nice, tack för sällskapet. Och jag satt ner i lugn och ro och fikade efteråt, nåt som jag aldrig har ro till annars. Men efter att ha blivit piskad runt av Mackan, så... 🙂
Lördag 15:e december? Samma tid och plats?
Det var riktigt nice, tack för sällskapet. Och jag satt ner i lugn och ro och fikade efteråt, nåt som jag aldrig har ro till annars. Men efter att ha blivit piskad runt av Mackan, så... 🙂
Lördag 15:e december? Samma tid och plats?
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 09:26Tibor,
15 dec, samma tid och plats funkar för mig!
Kram,
Jenny**Hmmm, varför får jag en annan visningsbild i trådinläggen än den som anges som min visningsbild i min profil?**
Tibor,
15 dec, samma tid och plats funkar för mig!
Kram,
Jenny
**Hmmm, varför får jag en annan visningsbild i trådinläggen än den som anges som min visningsbild i min profil?**
Quote from Jonny Persson on 18 November 2012, 12:54Tack för igår! Mycket trevligt att springa runt i hela spårsystemet på ett och samma pass. Det var nog faktiskt fyra år sen jag gjorde det senast. Och fika efteråt är aldrig fel!
Tack för igår! Mycket trevligt att springa runt i hela spårsystemet på ett och samma pass. Det var nog faktiskt fyra år sen jag gjorde det senast. Och fika efteråt är aldrig fel!