Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHelglöpning i Täbyskogarna
You need to log in to create posts and topics.

Det fixar jag! 🙂

Kul Kurt. Ses lördag.

Kan hända att jag följer med. 15km låter mer lagom än 27km, fast jag är nyfiken på att hitta fler spår i Täby än rundspåren från Ensta.

Ligger i magsjuka så min start är tveksam. Kommer jag till start så nöjer jag mig med 15 med tanke på omständigheterna...

Men hallå, jag då?

Jag har fortfarande planen att springa hela rundan. Maken kanske hänger med, men han har börjat låta som om att han tänker banga...

Jag vill springa 27 km, men springer helst runt 6 min/km eller makligare när det är långpass och dessu

Det löser sig nog med sällskap. Ofta brukar det ju dyka upp folk oanmält när det väl är dags och om vädret är trevligt. Jag håller helst runt 5 min/km och är det ingen som vill det kanske jag springer ensam. Inte mer med det. Bara jag får fika efteråt är

Precis. Klart det löser sig med sällskap. 🙂

Jag är flexibel. Jag kan springa lugnare, som återhämtning efter min transportlöparvecka, det kan nog tom vara bra för mig!

Vila pärlor ni är!
Vi ses på lördag... Maken åker nog till landet, så troligen kommer jag utan sällskap...
Kram,
Jenny

Kul att det verkar bli ett gäng. Tyvärr verkar jag inte kunnat flytta undan andra "förpliktelser" (typ familjen) just imorgon förmiddag. Hade laddat för att hänga med...

Liten påminnelse inför morgondagen. 9 på morgon, Skavlöten.

Det blir några gäng och distanser (se tidigare i tråden). Ta med kontanter till fika efteråt.

🙂