Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 19:55Tack gullisar! Jag ska kolla vidare både med transporter och "livet i övrigt". 🙂 Återkommer om det funkar och tigger gärna skjuts en bit i så fall. 🙂
Tack gullisar! Jag ska kolla vidare både med transporter och "livet i övrigt". 🙂 Återkommer om det funkar och tigger gärna skjuts en bit i så fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 20:27Jag var ute i spåren i förmiddags. Nu hade det regnat i natt, och regande delvis fortfarande. Men, som sagt, preparerade spår. Visst var det nån pöl här och där, som det kanske inte var läge/lätt att springa runt. Men inte så att man blev plaskblöt om föt
Jag var ute i spåren i förmiddags. Nu hade det regnat i natt, och regande delvis fortfarande. Men, som sagt, preparerade spår. Visst var det nån pöl här och där, som det kanske inte var läge/lätt att springa runt. Men inte så att man blev plaskblöt om föt
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 07:35Yeay, Mackan! Yeay Kristina!
The more the merrier!
Kom och var med!
Kram,
Jenny
Yeay, Mackan! Yeay Kristina!
The more the merrier!
Kom och var med!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 08:42Kristina - Buss 176, 177 och 178 (om jag inte missminner mig) går till Mörby STATION. Därifrån går Roslagsbanan in i Täby. Det är alltså inte samma sak som Mörby centrum där tunnelbanan går. Om ingen av 176, 177 eller 178 går från Sundbyberg är det nog, s
Kristina - Buss 176, 177 och 178 (om jag inte missminner mig) går till Mörby STATION. Därifrån går Roslagsbanan in i Täby. Det är alltså inte samma sak som Mörby centrum där tunnelbanan går. Om ingen av 176, 177 eller 178 går från Sundbyberg är det nog, s
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 09:13Tack än en gång för engagemang! Jag har dock sovit på saken och jag tror jag hoppar. Det blir tidigt (med mina mått mätt) ändå eftersom resan tar sin tid. Ha så kul och spring för mig också! 🙂
Tack än en gång för engagemang! Jag har dock sovit på saken och jag tror jag hoppar. Det blir tidigt (med mina mått mätt) ändå eftersom resan tar sin tid. Ha så kul och spring för mig också! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 18:43Linda,
hoppas att matematiken går ihop sig så att vi kan ses på lördag! Du kanske kan hänga med Johanna och springa en kortare distans, ifall det underlättar matematiken?
Kram,
Jenny
Linda,
hoppas att matematiken går ihop sig så att vi kan ses på lördag! Du kanske kan hänga med Johanna och springa en kortare distans, ifall det underlättar matematiken?
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 09:08Vad har vi för grupper på lördag?
Mackan och Tibor antar jag springer långt och snabbt.
Om jag dyker upp springer jag typ 15 km och lite lagom långsamt. Kurt, hänger du på där?
David Pavid och Jenny, hur har ni tänkt?
Vad har vi för grupper på lördag?
Mackan och Tibor antar jag springer långt och snabbt.
Om jag dyker upp springer jag typ 15 km och lite lagom långsamt. Kurt, hänger du på där?
David Pavid och Jenny, hur har ni tänkt?
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 11:24Har aldrig sprungit i spåren o vet inte hur kuperat det är. Jag springer gärna ca 15 i "lagom" tempo.
Vi ses.
Har aldrig sprungit i spåren o vet inte hur kuperat det är. Jag springer gärna ca 15 i "lagom" tempo.
Vi ses.
Quote from Jonny Persson on 13 November 2012, 11:26Det är kuperade spår.
Inga fler som ska med?
Det är kuperade spår.
Inga fler som ska med?
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 12:00Bra, då blir det 15 i lagom långsamt tempo.
Mackan. Kan du ta med ett ex av din bok som jag kan förvärva.
Nu skiner solen så det känns rätt att ge sej ut på en liten runda
Vi ses
Bra, då blir det 15 i lagom långsamt tempo.
Mackan. Kan du ta med ett ex av din bok som jag kan förvärva.
Nu skiner solen så det känns rätt att ge sej ut på en liten runda
Vi ses