Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 18:46Köpte en ny Polar RCX5 GPS idag så nu springer jag mycket snabbare helt plötsligt. 27km i täbyskogarnas islera blir inga problem 😛
Köpte en ny Polar RCX5 GPS idag så nu springer jag mycket snabbare helt plötsligt. 27km i täbyskogarnas islera blir inga problem 😛
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 14:14Jag vill hänga på den 17 november, åtminstone om det är fler som springer långsamt.
Jag har inte långpasssat på ett tag så jag behöver ta det lite piano. Men det kanske är fler som tänker lika och då hasar jag mig gärna runt i maklig takt, så att jag få
Jag vill hänga på den 17 november, åtminstone om det är fler som springer långsamt.
Jag har inte långpasssat på ett tag så jag behöver ta det lite piano. Men det kanske är fler som tänker lika och då hasar jag mig gärna runt i maklig takt, så att jag få
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 14:23Johanna, det vore jättemysigt om du hänger med! Jag masar mig definitivt runt i makligt tempo! Jag har dock ev lite bråttom, så fikat efteråt blir kanske inte så slappt och skönt som jag skulle vilja... Eller, vi får se...
Tibor, har du sprungit i Täbys
Johanna, det vore jättemysigt om du hänger med! Jag masar mig definitivt runt i makligt tempo! Jag har dock ev lite bråttom, så fikat efteråt blir kanske inte så slappt och skönt som jag skulle vilja... Eller, vi får se...
Tibor, har du sprungit i Täbys
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 16:40Sprang igår. Blött, lerigt och härligt! 🙂
Sprang igår. Blött, lerigt och härligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 16:55Jag tror att för min del är det rätt lagom med Skavlötenspåret + avstickaren till Täby IP = totalt ca 15 km. Sen går det ju alltid att ta en liten extra sväng när man är tillbaka eller skubba uppför första backen några gånger om man har krafter kvar till
Jag tror att för min del är det rätt lagom med Skavlötenspåret + avstickaren till Täby IP = totalt ca 15 km. Sen går det ju alltid att ta en liten extra sväng när man är tillbaka eller skubba uppför första backen några gånger om man har krafter kvar till
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 11:13*Bumpar tråden lite*
Tibor,
Ska du göra någon löprunda i dessa spår nu i helgen? Vore schysst med en rapport inför nästa helgs löpning!Kom och var med den 17:e! Det blir mysigt!
Kram,
Jenny
*Bumpar tråden lite*
Tibor,
Ska du göra någon löprunda i dessa spår nu i helgen? Vore schysst med en rapport inför nästa helgs löpning!
Kom och var med den 17:e! Det blir mysigt!
Kram,
Jenny
Quote from Jonny Persson on 10 November 2012, 12:57Det är fina, breda och preparerade motionsspår så det är bara att springa på i de skor man känner för! Klart att det är blötare än ute på asfalten men är man inte gjord av socker lär man inte försvinna.
Det är fina, breda och preparerade motionsspår så det är bara att springa på i de skor man känner för! Klart att det är blötare än ute på asfalten men är man inte gjord av socker lär man inte försvinna.
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 13:01Har vi sagt någon tid den 17:e?
Undrar hon som är morgontrött och dessutom alltid sover länge efter fredagens simträning...
Har vi sagt någon tid den 17:e?
Undrar hon som är morgontrött och dessutom alltid sover länge efter fredagens simträning...
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 14:11Jag utgår från att det är samma tid, samma plats men annat datum, som gäller?
Kl 09:00 i Skavlöten?Kram,
Jenny(Edit: förtydligade bara en mening...)
Jag utgår från att det är samma tid, samma plats men annat datum, som gäller?
Kl 09:00 i Skavlöten?
Kram,
Jenny
(Edit: förtydligade bara en mening...)
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 15:30Skavlöten, är det vid badet?
Skavlöten, är det vid badet?