Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHelglöpning i Täbyskogarna
You need to log in to create posts and topics.

Köpte en ny Polar RCX5 GPS idag så nu springer jag mycket snabbare helt plötsligt. 27km i täbyskogarnas islera blir inga problem 😛

Jag vill hänga på den 17 november, åtminstone om det är fler som springer långsamt.

Jag har inte långpasssat på ett tag så jag behöver ta det lite piano. Men det kanske är fler som tänker lika och då hasar jag mig gärna runt i maklig takt, så att jag få

Johanna, det vore jättemysigt om du hänger med! Jag masar mig definitivt runt i makligt tempo! Jag har dock ev lite bråttom, så fikat efteråt blir kanske inte så slappt och skönt som jag skulle vilja... Eller, vi får se...

Tibor, har du sprungit i Täbys

Sprang igår. Blött, lerigt och härligt! 🙂

Jag tror att för min del är det rätt lagom med Skavlötenspåret + avstickaren till Täby IP = totalt ca 15 km. Sen går det ju alltid att ta en liten extra sväng när man är tillbaka eller skubba uppför första backen några gånger om man har krafter kvar till

*Bumpar tråden lite*

Tibor,
Ska du göra någon löprunda i dessa spår nu i helgen? Vore schysst med en rapport inför nästa helgs löpning!

Kom och var med den 17:e! Det blir mysigt!

Kram,
Jenny

Det är fina, breda och preparerade motionsspår så det är bara att springa på i de skor man känner för! Klart att det är blötare än ute på asfalten men är man inte gjord av socker lär man inte försvinna.

Har vi sagt någon tid den 17:e?
Undrar hon som är morgontrött och dessutom alltid sover länge efter fredagens simträning...

Jag utgår från att det är samma tid, samma plats men annat datum, som gäller?
Kl 09:00 i Skavlöten?

Kram,
Jenny

(Edit: förtydligade bara en mening...)

Skavlöten, är det vid badet?